I n f o r m a c j a
Informuję, że zgodnie z art. 28aa ust.1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2020 r. poz. 713 ze zm.) Burmistrz Gniewkowa przedłożył Radzie Miejskiej raport o stanie Gminy Gniewkowo.
Nad raportem przeprowadzona zostanie debata podczas XXXVIII- zdalnej sesji zwołanej na platformie Microsoft Teams na podstawie art. 15 zzx ust. 1 i 2 ustawy z dnia 2 marca 2020r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2020r. poz.1842 ze zm.) w dniu 27 maja 2021 r. o godz. 1600.
W debacie nad raportem głos zabierać mogą mieszkańcy Gminy. Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w tej debacie winien złożyć do Przewodniczącego Rady pisemne zgłoszenie poparte podpisami co najmniej 20 osób. Zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który zwołana została sesja, podczas której ten raport ma być przedstawiony tj. do 26 maja 2021 r.
Zgłoszenia przyjmowane będą w biurze Rady Miejskiej - pok. nr 17 w godzinach pracy Urzędu.
Osoby, które dokonają takiego zgłoszenia otrzymają konto uprawniające do zalogowania się na platformie Microsoft Teams wraz z instrukcją logowania w celu zabrania głosu w czasie debaty nad raportem o stanie gminy. Link do logowania na platformie może zostać przekazany drogą elektroniczną, na maila wskazanego w zgłoszeniu przez mieszkańca. Mieszkańcy będą dopuszczani do głosu w debacie według kolejności zgłoszeń.
W Urzędzie Miejskim utworzone zostanie stanowisko umożliwiające ewentualny udziału mieszkańca w debacie. Mieszkaniec może również uczestniczyć w sesji przy użyciu własnych urządzeń z dowolnego miejsca.
Liczba mieszkańców mogących wziąć udział w debacie wynosi – 15.
Przewodniczący Rady
Szymon Krzysztofiak
Gniewkowo, dnia 17 maja 2021 r.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Gniewkowie