Sesje 2025

XIII sesja Rady Miejskiej w Gniewkowie w dniu 31 stycznia 2025 r.

 

                                           Informuję o zwołaniu na podstawie art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie    gminnym (Dz. U. z 2024 r., poz.1465 ze zm.) XIII sesji Rady Miejskiej w Gniewkowie    w dniu 31 stycznia 2025 r. (piątek) o godz.1600 w sali nr 20 Urzędu Miejskiego w Gniewkowie ul.17 Stycznia 11.

Proponowany porządek obrad:

                                                                           

1.  Otwarcie sesji, stwierdzenie quorum.

2.  Przyjęcie protokołu z X sesji w dniu 27 listopada 2024 r.

3.  Przyjęcie protokołu z XI sesji w dniu 18 grudnia 2024 r.

4.  Przyjęcie protokołu z XII sesji w dniu 30 grudnia 2024 r.

5.  Informacja Burmistrza z pracy za okres międzysesyjny:

   -przedstawienie informacji,

   -dyskusja,

    -głosowanie nad przyjęciem informacji.

6.  Sprawozdanie Burmistrza za rok 2024 z wysokości średnich wynagrodzeń nauczycieli na poszczególnych stopniach awansu zawodowego w szkołach o placówkach prowadzonych przez Gminę Gniewkowo:

   -przedstawienie sprawozdania,

   -dyskusja,

    -głosowanie nad przyjęciem sprawozdania.

7.  Informacja na temat funkcjonowania Środowiskowego Domu Samopomocy w Gniewkowie za rok 2024:

   -przedstawienie informacji,

   -dyskusja,

    -głosowanie nad przyjęciem informacji.

8.  Informacja na temat bieżącej sytuacji Przedsiębiorstwa Komunalnego „Gniewkowo” Sp. z o.o. w Gniewkowie:

   -przedstawienie informacji,

   -dyskusja,

    -głosowanie nad przyjęciem informacji.

9.  Przedstawienie i rozpatrzenie projektu uchwały zmieniającej uchwałę w sprawie budżetu na 2025 rok:

-przedstawienie projektu uchwały,
-dyskusja,
-głosowanie nad projektem uchwały.

10.         Przedstawienie i rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Gniewkowo na lata 2025-2039:

-przedstawienie projektu uchwały,
-dyskusja,
- głosowanie nad projektem uchwały.

11.         Przedstawienie i rozpatrzenie projektu uchwały w sprawie zarządzenia łącznego rozpatrywania petycji:

     -przedstawienie projektu uchwały,

     -dyskusja,
     -głosowanie nad projektem uchwały.

12.         Interpelacje i zapytania radnych (art. 24 uosg).

13.         Wolne głosy, zapytania i wnioski.

14.         Zamknięcie XIII obrad Rady.

 

Przewodniczący Rady- Przemysław Stefański

                                                                           

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 21 stycznia 2025 15:46
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jadwiga Stefańska
Ilość wyświetleń: 472
31 stycznia 2025 08:59 (Jadwiga Stefańska) - Dodanie załącznika [autopopr_zaacznik_nr_3_zadania_inwestycyjne.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
31 stycznia 2025 08:59 (Jadwiga Stefańska) - Dodanie załącznika [autopopr_zaacznik_nr_2_wydatki.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)
31 stycznia 2025 08:58 (Jadwiga Stefańska) - Dodanie załącznika [autopopr_zaacznik_nr_1_dochody.pdf] do dokumentu. (Dokument opublikowany)