Komunikaty

Obwieszczenie z dnia 24.08.2010r. w sprawie wszczęcia postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych dla przedsięwzięcia polegającej na„Przebudowie ulicy Cmentarnej w Gniewkowie na terenie działek o numerach ewidencyjnych: 463/8, 61/7, 66/21, 66/7, 73/15, 61/6, 61/5, 61/4 w Gniewkowie i 72 w Dąblinie” .

Burmistrz Gniewkowa                                                                                              Znak:7625-26/2010

ul. 17 stycznia 11

88-140 Gniewkowo

 

OBWIESZCZENIE

o wszczęciu postępowania administracyjnego

z dnia 18.11.2010r.

                 Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego ( Dz. U. z 2000 r. , Nr 98, poz. 1071 ze zm. ) w związku z art.74 ust.3 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. Nr 199, poz. 1227 ze zm. ),

zawiadamiam

 

o wszczęciu w dniu 18.11.2010r.  na wniosek  Jarosława  Matuszaka Pracownia  Projektowa „PROJBUD” Jarosław  Matuszak  z   siedzibą  w  Inowrocławiu  przy  ul.  Poznańskiej 36  działającego  w  imieniu    i  na  rzecz    Gminy  Gniewkowo   z  siedzibą  w  Gniewkowie  przy              ul.  17  Stycznia  11, w sprawie wydania decyzji    o uwarunkowaniach środowiskowych dla przedsięwzięcia polegającego na: Przebudowie  ulicy Cmentarnej  w  Gniewkowie  na  terenie  działek  o  numerach  ewidencyjnych: 463/8, 61/7, 66/21, 66/7, 73/15, 61/6, 61/5, 61/4  w  Gniewkowie   i  72  w  Dąblinie”.          

                Liczba stron postępowania w przedmiotowej sprawie przekracza 20, zatem zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. Nr 199, poz. 1227 ze zm. ) stosuje się przepis art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego przewidującego zawiadomienie stron o czynnościach postępowania przez obwieszczenie lub inny zwyczajowo przyjęty sposób publicznego ogłaszania.

                   Zgodnie z art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199 poz. 1227 ze zm.) w dniu 24.08.2010r. organ prowadzący postępowanie wystąpił do Regionalnego  Dyrektora  Ochrony  Środowiska  w  Bydgoszczy  i Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Inowrocławiu o wydanie opinii, co do potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania powyższego przedsięwzięcia na środowisko.

                  Wyznacza się stronom postępowania termin 14 dni, licząc od dnia podania powyższej informacji do publicznej wiadomości, na zapoznanie się z aktami sprawy, uzyskanie ewentualnych wyjaśnień w sprawie, złożenie pisemnych wniosków i zastrzeżeń w siedzibie Urzędu Miejskiego  w  Gniewkowie, ul. 17  Stycznia 11, pok. nr 10, w godzinach 7.00-15.00.
                Niniejsze obwieszczenie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu  Miejskiego  w Gniewkowie, wywieszenie na tablicy ogłoszeń: w Urzędzie  Miejskim  w  Gniewkowie przy ul. 17  Stycznia 11,  a  także  w  miejscu  planowanej inwestycji .

 

                                                                                                       z up. BURMISTRZA

                                                                                                       mgr Paweł Drzażdżewski

                                                                                                                           Zastępca  Burmistrza                     

                                                                                                                                                                               

Zamieszczono w dniu .......................... r.

 

zdjęto dnia……………….....................r.

 

.................................................................

(podpis osoby odpowiedzialnej i pieczęć)

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 18.11.2010r.
Dokument wytworzony przez: Burmistrz
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Aleksandra Sidorowicz
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 09 grudnia 2010 13:17
Dokument wprowadzony do BIP przez: Magdalena Kłosowska
Ilość wyświetleń: 1516
09 grudnia 2010 13:17 (Magdalena Kłosowska) - Dodanie dokumentu.