Komunikaty

o wszczęciu w dniu 26.04.2011r. postępowania administracyjnego na wniosek Pana Marcin Pawłowskiego reprezentującego Biuro Projektów Wodnych i Inżynierii Środowiska „BIPROWODMEL” Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Dąbrowskiego138, działającego w imieniu Kujawsko-Pomorskiego Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych we Włocławku, Rejonowy Oddział w Bydgoszczy z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Paderewskiego 2, który został uzupełniony dnia 20.0

Burmistrz Gniewkowa                                                                                                              OŚ.6220.12.2011.AS

ul. 17 stycznia 11

88-140 Gniewkowo

 

OBWIESZCZENIE

o wszczęciu postępowania administracyjnego

z dnia 25.05.2011r.

                 Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego ( Dz. U. z 2000 r. , Nr 98, poz. 1071 ze zm. ) w związku z art.74 ust.3 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. Nr 199, poz. 1227 ze zm. ),

zawiadamiam

 

o wszczęciu w dniu 26.04.2011r. postępowania  administracyjnego na wniosek  Pana  Marcin  Pawłowskiego reprezentującego  Biuro  Projektów Wodnych  i  Inżynierii  Środowiska  „BIPROWODMEL” Sp. z o.o.  z  siedzibą  w  Poznaniu  przy     ul. Dąbrowskiego138,  działającego  w  imieniu Kujawsko-Pomorskiego Zarząd  Melioracji  i  Urządzeń  Wodnych   we  Włocławku,  Rejonowy  Oddział  w Bydgoszczy  z  siedzibą  w Bydgoszczy przy ul.  Paderewskiego 2,  który  został  uzupełniony  dnia  20.05.2011r., w sprawie wydania decyzji    o uwarunkowaniach środowiskowych dla przedsięwzięcia polegającego na:     „Melioracje  szczegółowe na  terenie  działania  spółek  wodnych, województwo  kujawsko-pomorskie I”  obejmujące „Gminną  Spółkę  Wodną  w  Gniewkowie – melioracje  szczegółowe  we  wsi Ostrowo  i  Bąbolin”, gm. Gniewkowo, pow. Inowrocławski,  obejmujące  następujące  działki: 26/5, 26/3, 26/7, 26/6, 27/2, 17  w  Ostrowie  i  19/1,  97, 84, 68, 17/14 21, 22,  28, 40, 101/2   w  Bąbolinie   

                Liczba stron postępowania w przedmiotowej sprawie przekracza 20, zatem zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. Nr 199, poz. 1227 ze zm. ) stosuje się przepis art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego przewidującego zawiadomienie stron o czynnościach postępowania przez obwieszczenie lub inny zwyczajowo przyjęty sposób publicznego ogłaszania.

                   Zgodnie z art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199 poz. 1227 ze zm.) w dniu 25.05.2011r. organ prowadzący postępowanie wystąpił do Regionalnego  Dyrektora  Ochrony  Środowiska  w  Bydgoszczy  i Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Inowrocławiu o wydanie opinii, co do potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania powyższego przedsięwzięcia na środowisko.

                  Wyznacza się stronom postępowania termin 14 dni, licząc od dnia podania powyższej informacji do publicznej wiadomości, na zapoznanie się z aktami sprawy, uzyskanie ewentualnych wyjaśnień w sprawie, złożenie pisemnych wniosków i zastrzeżeń w siedzibie Urzędu Miejskiego  w  Gniewkowie, ul. 17  Stycznia 11, pok. nr 10, w godzinach 7.00-15.00.
                Niniejsze obwieszczenie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu  Miejskiego  w Gniewkowie, wywieszenie na tablicy ogłoszeń: w Urzędzie  Miejskim  w  Gniewkowie przy ul. 17  Stycznia 11,  a  także  w  miejscu  planowanej inwestycji .   

 

                                                                                                                                 z up. BURMISTRZA

                                                                                                                             mgr Paweł Drzażdżewski

                                                                                                                                Zastępca  Burmistrza                                                                                                                                                                

                                              

Zamieszczono w dniu .......................... r.                                                     

 

zdjęto dnia……………….....................r.

.................................................................

(podpis osoby odpowiedzialnej i pieczęć)

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 25.05.2011r.
Dokument wytworzony przez: Burmistrz
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Aleksandra Sidorowicz
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 27 maja 2011 10:30
Dokument wprowadzony do BIP przez: Magdalena Kłosowska
Ilość wyświetleń: 1372
27 maja 2011 10:30 (Magdalena Kłosowska) - Dodanie dokumentu.