Komunikaty

Obwieszczenie z dnia 03.08.2011r. „Przebudowie drogi powiatowej nr 2519C Dąbie – Chrząstkowo na terenie działek o numerach ewidencyjnych: 105, 103, 100/17, 98/2, 90, 72, 37/2, 35/2, 14, 102/12 w Chrząstowie i 1/23 w Wielowsi”

Burmistrz Gniewkowa                                                                                                OŚ.6220.19.2011.AS

ul. 17 stycznia 11

88-140 Gniewkowo

 

OBWIESZCZENIE

o wszczęciu postępowania administracyjnego

z dnia 03.08.2011r.

                 Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego ( Dz. U. z 2000 r. , Nr 98, poz. 1071 ze zm. ) w związku z art.74 ust.3 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. Nr 199, poz. 1227 ze zm. ),

zawiadamiam

 

o wszczęciu w dniu 03.08.2011r.  na wniosek  Jarosława  Matuszaka Pracownia  Projektowa „PROJBUD” Jarosław  Matuszak  z   siedzibą  w  Inowrocławiu  przy  ul.  Poznańskiej 36  działającego  w  imieniu    i  na  rzecz    Gminy  Gniewkowo   z  siedzibą  w  Gniewkowie  przy              ul.  17  Stycznia  11, w sprawie wydania decyzji    o uwarunkowaniach środowiskowych dla przedsięwzięcia polegającego na: „Przebudowie  drogi  powiatowej  nr 2519C Dąbie – Chrząstkowo  na  terenie  działek  o  numerach  ewidencyjnych: 105, 103, 100/17, 98/2, 90, 72, 37/2, 35/2, 14, 102/12  w  Chrząstowie  i  1/23  w  Wielowsi”.

                Liczba stron postępowania w przedmiotowej sprawie przekracza 20, zatem zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. Nr 199, poz. 1227 ze zm. ) stosuje się przepis art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego przewidującego zawiadomienie stron o czynnościach postępowania przez obwieszczenie lub inny zwyczajowo przyjęty sposób publicznego ogłaszania.

                   Zgodnie z art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199 poz. 1227 ze zm.) w dniu 16.12.2010r. organ prowadzący postępowanie wystąpił do Regionalnego  Dyrektora  Ochrony  Środowiska  w  Bydgoszczy  i Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Inowrocławiu o wydanie opinii, co do potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania powyższego przedsięwzięcia na środowisko.

                  Wyznacza się stronom postępowania termin 14 dni, licząc od dnia podania powyższej informacji do publicznej wiadomości, na zapoznanie się z aktami sprawy, uzyskanie ewentualnych wyjaśnień w sprawie, złożenie pisemnych wniosków i zastrzeżeń w siedzibie Urzędu Miejskiego  w  Gniewkowie, ul. 17  Stycznia 11, pok. nr 10, w godzinach 7.00-15.00.
                Niniejsze obwieszczenie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu  Miejskiego  w Gniewkowie, wywieszenie na tablicy ogłoszeń: w Urzędzie  Miejskim  w  Gniewkowie przy ul. 17  Stycznia 11,  a  także  w  miejscu  planowanej inwestycji .

                                                                                                                                 z up. BURMISTRZA

                                                                                                                             mgr Paweł Drzażdżewski

                                                                                                                                Zastępca  Burmistrza                                                                                                                                                                 

 

                                                                                                                                                                                                                 

                                              

Zamieszczono w dniu .......................... r.

 

zdjęto dnia……………….....................r.

 

.................................................................

(podpis osoby odpowiedzialnej i pieczęć)

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 03.08.2011r.
Dokument wytworzony przez: Burmistrz
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Aleksandra Sidorowicz
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 17 sierpnia 2011 14:32
Dokument wprowadzony do BIP przez: Magdalena Kłosowska
Ilość wyświetleń: 1623
17 sierpnia 2011 14:32 (Magdalena Kłosowska) - Dodanie dokumentu.