Komunikaty

Obwieszczenie z dnia 21.11.2011r. w sprawie zapewnia możliwość udziału społeczeństwa w postępowaniu, w ramach którego przeprowadza ocenę oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko dla przedsięwzięcia polegającego na: „Budowie chlewni ściołowej na 2000 sztuk tuczników (280DLP) na terenie działki o numerze ewidencyjnym 17/24 w Więcławicach”

BURMISTRZ                                                                                  Gniewkowo,  dnia  21.11.2011r.
GNIEWKOWA

7625-3/2011                                                                            

                                                OBWIESZCZENIE

                                  BURMISTRZA  GNIEWKOWA



                    Na podstawie   art. 33 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U.  z 2008r. Nr 199,poz. 1227 ze zm.) informuję o toczącej  się  procedurze udziału społeczeństwa w postępowaniu w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia  polegającego na: „Budowie  chlewni  ściołowej  na  2000 sztuk tuczników (280DLP)  na  terenie  działki  o  numerze  ewidencyjnym 17/24  w  Więcławicach”.  Postępowanie  zostało  wszczęte na  wniosek firmy SERESO Sp. z o.o. Gospodarstwo Rolne Więcławice  z  siedzibą  w  Więcławicach,  88-140 Gniewkowo.

               Na podstawie art. 79 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227, ze zm.), przed wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, organ właściwy do jej wydania zapewnia możliwość udziału społeczeństwa w postępowaniu, w ramach którego przeprowadza ocenę oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko. Każdy ma prawo do składania uwag i wniosków w postępowaniu wymagającym udziału społeczeństwa oraz zapoznania się z niezbędną dokumentacją sprawy.

Zgodnie  z  art. 33 ust. 1 w/w ustawy informuję,  że dane  o: wniosku, opinia Państwowego Powiatowego Inspektora  Sanitarnego w Inowrocławiu, postanowienie Regionalnego  Dyrektora Ochrony  Środowiska, raporcie   o  oddziaływaniu  przedsięwzięcia na  środowisk zostały  umieszczone ,  zgodnie z art. 22 ust. 1 w/w ustawy, w publicznie dostępnym wykazie danych o dokumentach, prowadzonym na stanowisku  d.s. Ochrony  środowiska  i   ochrony  przyrody Urzędu  Miejskiego w  Gniewkowie przy ul. 17  Stycznia 11  (pok.10). Wykaz jest dostępny od poniedziałku do piątku w godz.: 7.00 – 15.00.
Ponadto, na podstawie art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008 r. Nr 199, poz. 1227, ze. zm.), informuję o możliwości zapoznania  się  z dokumentacją  sprawy,  składania uwag  i   wniosków  w  formie  pisemnej,  elektronicznej  i  ustnej  do  protokołu  w terminie 21 dni od daty podania niniejszego obwieszczenia do publicznej wiadomości  w siedzibie Urzędu  Miejskiego  w  Gniewkowie pokój nr 10  w  godzinach  urzędowania tj. od poniedziałku do  piątku  od  godziny 7.00 do 15.00.

                       Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do wiadomości przez zamieszczenie na stronie internetowej Urzędu  Miejskiego  w  Gniewkowie www.gniewkowo.com. pl oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu  Miejskiego w Gniewkowie,  a  także   w  pobliżu  planowanego przedsięwzięcia.

                                                                                                                                                              

                                                                                           Z  up. BURMISTRZA                                                                                                                                             mgr Paweł Drzażdżewski

                                                                                              ZASTĘPCA BURMISTRZ

                                                                             

                                                   

Zmieszczono  w dniu  21.11.2011 r.                                                                                                                                                                                                                   

                                                                                                                                                                                            

Zdjęto w  dniu …………......................r.                                               

.................................................................

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 21.11.2011r.
Dokument wytworzony przez: Burmistrz
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Aleksandra Sidorowicz
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 24 listopada 2011 08:19
Dokument wprowadzony do BIP przez: Magdalena Kłosowska
Ilość wyświetleń: 1461
24 listopada 2011 08:19 (Magdalena Kłosowska) - Dodanie dokumentu.