Komunikaty

Obwieszczenie z dnia 04.03.2014r. o toczącej się procedurze udziału społeczeństwa w postępowaniu w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia polegającego na: „Rozbudowie istniejącej fermy drobiu – indyków, polegającej na budowie 4 nowych budynków inwentarskich o obsadzie 4x 3500 stanowisk dla indyków (336 DJP)”. Inwestycja będzie realizowana na terenie działek 7/2 i 11/3 w Kaczkowie

BURMISTRZ                                                                                  Gniewkowo,  dnia  04.03.2014r.
GNIEWKOWA

Oś.6220.14.2013.AS

OBWIESZCZENIE

BURMISTRZA  GNIEWKOWA



                    Na podstawie   art. 33 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013r. Nr  poz. 1235 ze zm.)  informuję o toczącej  się  procedurze udziału społeczeństwa w postępowaniu w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia  polegającego na: „Rozbudowie istniejącej fermy drobiu – indyków, polegającej na budowie 4 nowych budynków inwentarskich o obsadzie 4x 3500 stanowisk dla indyków (336 DJP)”. Inwestycja będzie realizowana na terenie działek 7/2 i 11/3 w Kaczkowie . Postępowanie  zostało  wszczęte na  wniosek Pani Marii Bąkowskiej zam. w Kościelcu 66, 88-170 Pakość.

              Na podstawie art. 79 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013r. Nr  poz. 1235 ze zm.), przed wydaniem decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, organ właściwy do jej wydania zapewnia możliwość udziału społeczeństwa w postępowaniu, w ramach którego przeprowadza ocenę oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko. Każdy ma prawo do składania uwag i wniosków w postępowaniu wymagającym udziału społeczeństwa oraz zapoznania się z niezbędną dokumentacją sprawy.

               Zgodnie  z  art. 33 ust. 1 w/w ustawy informuję,  że dane  o: wniosku, opinia Państwowego Powiatowego Inspektora  Sanitarnego w Inowrocławiu, postanowienie Regionalnego  Dyrektora Ochrony  Środowiska, raporcie   o  oddziaływaniu  przedsięwzięcia na  środowisk zostały  umieszczone ,  zgodnie z art. 22 ust. 1 w/w ustawy, w publicznie dostępnym wykazie danych o dokumentach, prowadzonym na stanowisku  d.s. Ochrony  środowiska  i   ochrony  przyrody Urzędu  Miejskiego w  Gniewkowie przy ul. 17  Stycznia 11  (pok.25). Wykaz jest dostępny w poniedziałek, środę, czwartek od 7.00-15.00, we wtorek od 8.00-17.00 i w piątek od 7.00-14.00.
               Ponadto, na podstawie art. 33 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013r. Nr  poz. 1235 ze zm.)   informuję o możliwości zapoznania  się  z dokumentacją  sprawy,  składania uwag  i   wniosków  w  formie  pisemnej,  elektronicznej  i  ustnej  do  protokołu  w terminie 21 dni od daty podania niniejszego obwieszczenia do publicznej wiadomości  w siedzibie Urzędu  Miejskiego  w  Gniewkowie pokój nr 10  w  godzinach  urzędowania tj. od poniedziałku do  piątku  od  godziny 7.00 do 15.00.

                Niniejsze obwieszczenie zostaje podane do wiadomości przez zamieszczenie na stronie internetowej Urzędu  Miejskiego  w  Gniewkowie www.gniewkowo.com. pl oraz wywieszenie na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu  Miejskiego w Gniewkowie,  a  także   w  pobliżu  planowanego przedsięwzięcia.                                                                                                                                                     
                                                                                                                                                       
                                                                                                Z  up. BURMISTRZA                                                                                                                                           mgr Paweł Drzażdżewski

                                                                                              ZASTĘPCA BURMISTRZA                         

 

Zmieszczono  w dniu  04.03.2014 r.                                                                                                                                                                                                                   

                                                                                                                                                                                            

Zdjęto w  dniu …………......................r.                                               

.................................................................

(podpis osoby odpowiedzialnej i pieczęć)

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 04.03.2014r.
Dokument wytworzony przez: Burmistrz
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Aleksandra Sidorowicz
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 04 marca 2014 17:00
Dokument wprowadzony do BIP przez: Magdalena Kłosowska
Ilość wyświetleń: 1499
04 marca 2014 17:00 (Magdalena Kłosowska) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)