Komunikaty

Obwieszczenie „Przebudowie drogi gminnej w Gąskach, przedsięwzięcie będzie realizowane na działkach o numerach ewidencyjnych: 168, 201, 352, 354, 361, 345/1, 364, 365, 371, 382, 395, 402, 393 w Gąskach„.

Burmistrz Gniewkowa                                                                                                OŚ.6220.19.2015.AS

ul. 17 stycznia 11

88-140 Gniewkowo

 

                                                                          OBWIESZCZENIE

o wszczęciu postępowania administracyjnego

z dnia 16.11.2015r.

                 Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2013r. poz. 1235 ze zm.) w związku z art.74 ust.3 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013r. poz.  1235 ze zm.),

                                                                                              zawiadamiam

 

o wszczęciu postępowania w dniu  29.10.2015r.    na wniosek Jarosława  Matuszaka, Pracownia  Projektowa „PROJBUD” Jarosław  Matuszak  z   siedzibą  w  Inowrocławiu  przy  ul.  Poznańskiej 36  działającego  w  imieniu    i  na  rzecz    Gminy  Gniewkowo   z  siedzibą  w  Gniewkowie  przy  ul.  17  Stycznia, w sprawie wydania decyzji    o uwarunkowaniach środowiskowych dla przedsięwzięcia polegającego na: „Przebudowie  drogi gminnej w Gąskach, przedsięwzięcie będzie realizowane na działkach o numerach ewidencyjnych: 168, 201, 352, 354, 361, 345/1, 364, 365, 371, 382, 395, 402, 393 w Gąskach„.

                Liczba stron postępowania w przedmiotowej sprawie przekracza 20, zatem zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013r. poz. 1235 ze zm.), stosuje się przepis art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego przewidującego zawiadomienie stron o czynnościach postępowania przez obwieszczenie lub inny zwyczajowo przyjęty sposób publicznego ogłaszania.

                   Zgodnie z art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013r. poz. 1235 ze zm.) w dniu 16.11.2015r. organ prowadzący postępowanie wystąpił do Regionalnego  Dyrektora  Ochrony  Środowiska  w  Bydgoszczy  i Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Inowrocławiu o wydanie opinii, co do potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania powyższego przedsięwzięcia na środowisko.

                  Wyznacza się stronom postępowania termin 14 dni, licząc od dnia podania powyższej informacji do publicznej wiadomości, na zapoznanie się z aktami sprawy, uzyskanie ewentualnych wyjaśnień w sprawie, złożenie pisemnych wniosków i zastrzeżeń w siedzibie Urzędu Miejskiego  w  Gniewkowie, ul. 17  Stycznia 11, pok. nr 25, w poniedziałek od 7.00 do 15.00, we wtorek od 8.00 do 17.00, w środę i czwartek od 7.00 do 15.00, w piątek od 7.00 do 14.00.
                Niniejsze obwieszczenie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu  Miejskiego  w Gniewkowie, wywieszenie na tablicy ogłoszeń: w Urzędzie  Miejskim  w  Gniewkowie przy ul. 17  Stycznia 11,  a  także  w  miejscu  planowanej inwestycji.

                                       

                                                                                           

                                                                                                Z up. BURMISTRZA

                                                                                               mgr Beata Kowalska

                                                                                              Zastępca   Burmistrza     
                                                                                                                                                 

                                                                                                                            

                                                                                                                                                                                           

Zamieszczono w dniu  16.11.2015r.

 

zdjęto dnia………………............................r.

 

.................................................................

(podpis osoby odpowiedzialnej i pieczęć)

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 16.11.2015r.
Dokument wytworzony przez: Burmistrz
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Aleksandra Sidorowicz
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 16 listopada 2015 14:58
Dokument wprowadzony do BIP przez: Magdalena Kłosowska
Ilość wyświetleń: 1348
16 listopada 2015 14:58 (Magdalena Kłosowska) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)