Komunikaty

Obwieszczenie o wszczęciu postępowania w dniu 07.12.2016r. na wniosek Pracowni Projektowo-Inwestycyjnej Inżynieria Sanitarna, mgr inż. Sławomir Matuszak z siedzibą przy ul. Rynek 25, 86-200 Chełmno, w sprawie wydania decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych dla przedsięwzięcia polegającego na: „Budowie sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Pakowej, w Gniewkowie na działkach o numerach ewidencyjnych: 31/2, 1/3, 31/3, 19/1, 22/30, 22/13, 463/5, 23, 22/4, 25/6, 25/10, 24/2, 3

Burmistrz Gniewkowa                                                                                                        OŚ.6220.18.2016.AS

ul. 17 stycznia 11

88-140 Gniewkowo

 

OBWIESZCZENIE

o wszczęciu postępowania administracyjnego

z dnia 07.12.2016r.

                 Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2016r. poz. 23 ze zm.) w związku z art.74 ust.3 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2016r. poz. 353 ze zm.),

zawiadamiam

o wszczęciu postępowania w dniu  07.12.2016r.    na wniosek Pracowni Projektowo-Inwestycyjnej Inżynieria Sanitarna, mgr inż. Sławomir Matuszak z siedzibą przy ul. Rynek 25, 86-200 Chełmno, w sprawie wydania decyzji    o uwarunkowaniach środowiskowych dla przedsięwzięcia polegającego na: „Budowie  sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w ul. Pakowej, w Gniewkowie na działkach o numerach ewidencyjnych: 31/2, 1/3, 31/3, 19/1, 22/30, 22/13, 463/5, 23, 22/4, 25/6, 25/10, 24/2, 39/1, 40/5, 463/6, 464/1, 469/4, 470/2, 461/12, 461/14, 461/9, 461/8, 461/7, 461/6, 461/5, 40/4”.

                Liczba stron postępowania w przedmiotowej sprawie przekracza 20, zatem zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2016r. poz. 353 ze zm.), stosuje się przepis art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego przewidującego zawiadomienie stron o czynnościach postępowania przez obwieszczenie lub inny zwyczajowo przyjęty sposób publicznego ogłaszania.

                   Zgodnie z art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2016r. poz. 353 ze zm.) w dniu 07.12.2016r. organ prowadzący postępowanie wystąpił do Regionalnego  Dyrektora  Ochrony  Środowiska  w  Bydgoszczy  i Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Inowrocławiu o wydanie opinii, co do potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania powyższego przedsięwzięcia na środowisko.

                  Wyznacza się stronom postępowania termin 14 dni, licząc od dnia podania powyższej informacji do publicznej wiadomości, na zapoznanie się z aktami sprawy, uzyskanie ewentualnych wyjaśnień w sprawie, złożenie pisemnych wniosków i zastrzeżeń w siedzibie Urzędu Miejskiego  w  Gniewkowie, ul. 17  Stycznia 11, pok. nr 25, w poniedziałek od 7.00 do 15.00, we wtorek od 8.00 do 17.00, w środę i czwartek od 7.00 do 15.00, w piątek od 7.00 do 14.00.
                Niniejsze obwieszczenie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu  Miejskiego  w Gniewkowie, wywieszenie na tablicy ogłoszeń: w Urzędzie  Miejskim  w  Gniewkowie przy ul. 17  Stycznia 11,  a  także  w  miejscu  planowanej inwestycji.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    Z up. BURMISTRZA

                                                                                                         mgr Beata Kowalska

                                                                                                         Zastępca Burmistrz                                                                                                                                                                                        

Zamieszczono w dniu  ………………………r.

 

zdjęto dnia………………................................r.

 

.................................................................

(podpis osoby odpowiedzialnej i pieczęć)

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 07.12.2016r.
Dokument wytworzony przez: Burmistrz
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Aleksandra Sidorowicz
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 07 grudnia 2016 11:48
Dokument wprowadzony do BIP przez: Magdalena Kłosowska
Ilość wyświetleń: 1362
08 grudnia 2016 10:09 (Magdalena Kłosowska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
07 grudnia 2016 11:49 (Magdalena Kłosowska) - Zmiana danych dokumentu. (Dokument opublikowany)
07 grudnia 2016 11:48 (Magdalena Kłosowska) - Dodanie dokumentu. (Dokument opublikowany)