Komunikaty

Obwieszczenie z dnia 25.11.2009r. w sprawie wszczęcia postępowania administracyjnego w sprawie wydania decyzji o uwarunkowaniach środowiskowych dla inwestycji polegającej na „Przebudowie rurociągu melioracyjnego R-IX w miejscowości Gniewkowo gmina Gniewkowo”. Planowane zamierzenie inwestycyjne obejmuje następujące działki o nr ewidencyjnych: 3/2, 58/2, 61/4, 61/5, 5/3, 55/1, 56/6, 56/7, 59, 60/4 położone w Gniewkowie .

Burmistrz Gniewkowa                                                                                                               Znak:7625-24/2009

ul. 17 stycznia 11

88-140 Gniewkowo

 

OBWIESZCZENIE

o wszczęciu postępowania administracyjnego

z dnia 25.11.2009 r.

                 Na podstawie art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego ( Dz. U. z 2000 r. , Nr 98, poz. 1071 z późn. zm. ) w związku z art.74 ust.3 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm. ),

                           zawiadamiam

 

iż w dniu 16.11.2009 r. wszczęto postępowanie administracyjne  na  wniosek Pani  Hanny  Lewandowskiej  Gospodarstwo  Pomocnicze  w  Bydgoszczy  przy  Kujawsko-Pomorskim Zarządzie  Melioracji  i  Urządzeń  Wodnych  we  Włocławku  z siedzibą  w  Bydgoszczy  przy  ul. Zygmunta  Augusta  16  działającej  w  imieniu  i  na  rzecz  Kujawsko-Pomorskiego  Zarządu  Melioracji  i  Urządzeń  Wodnych,  który wpłynął  do  tut.  Urzędu 20.10.2009 r. ,  a  uzupełniony  został  dnia  13.11.2009r. i  23.11.2009r. w sprawie wydania decyzji    o uwarunkowaniach środowiskowych dla inwestycji polegającej na „Przebudowie  rurociągu  melioracyjnego R-IX w  miejscowości  Gniewkowo gmina  Gniewkowo”. Planowane zamierzenie inwestycyjne obejmuje następujące działki o nr ewidencyjnych: 3/2, 58/2, 61/4, 61/5, 5/3, 55/1,  56/6, 56/7, 59, 60/4   położone w Gniewkowie .

                Liczba stron postępowania w przedmiotowej sprawie przekracza 20, zatem zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 roku o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm. ) stosuje się przepis art. 49 Kodeksu postępowania administracyjnego przewidującego zawiadomienie stron o czynnościach postępowania przez obwieszczenie lub inny zwyczajowo przyjęty sposób publicznego ogłaszania.

                   Zgodnie z art. 64 ust. 1 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199 poz. 1227 z późn. zm.) w dniu 16.11.2009r. organ prowadzący postępowanie wystąpił do Regionalnego  Dyrektora  Ochrony  Środowiska  w  Bydgoszczy  i Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Inowrocławiu o wydanie opinii, co do potrzeby przeprowadzenia oceny oddziaływania powyższego przedsięwzięcia na środowisko.

                  Wyznacza się stronom postępowania termin 14 dni, licząc od dnia podania powyższej informacji do publicznej wiadomości, na zapoznanie się z aktami sprawy, uzyskanie ewentualnych wyjaśnień w sprawie, złożenie pisemnych wniosków i zastrzeżeń w siedzibie Urzędu Miejskiego  w  Gniewkowie, ul. 17  Stycznia 11, pok. nr 10, w godzinach 7.00-15.00.
                Niniejsze obwieszczenie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu  Miejskiego  w Gniewkowie, wywieszenie na tablicy ogłoszeń: w Urzędzie  Miejskim  w  Gniewkowie przy ul. 17  Stycznia 11,  a  także  w  miejscu  planowanej inwestycji .

 

                                                                                                                             BURMISTRZ

Zawieszono dnia ………….. ……..r.                                                                            mgr   Adam  Roszak

 

zdjęto dnia……………….....................r.

 

.................................................................

(podpis osoby odpowiedzialnej i pieczęć)

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 25.11.2009r.
Dokument wytworzony przez: Burmistrz
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Aleksandra Sidorowicz
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 25 listopada 2009 13:37
Dokument wprowadzony do BIP przez: Magdalena Kłosowska
Ilość wyświetleń: 2323
25 listopada 2009 13:40 (Magdalena Kłosowska) - Zmiana treści dokumnetu.
25 listopada 2009 13:40 (Magdalena Kłosowska) - Zmiana treści dokumnetu.
25 listopada 2009 13:37 (Magdalena Kłosowska) - Utworzenie dokumentu.