Uchwała nr XIX/136/2004 z dn. 23.04.04r. w/s okreslenia zasad ustalania i poboru opłaty administracyjnej za potwierdzenie daty pewnej
Uchwała Nr XIX/136/2004
Rady Miejskiej w Gniewkowie
z dnia 23 kwietnia 2004 r.
w sprawie określenia zasad ustalania i poboru opłaty administracyjnej za potwierdzenie daty pewnej.
Na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 8 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.), art. 18 i art. 19 ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2002 r. Nr 9, poz. 84 z późn. zm.) oraz obwieszczenia Ministra Finansów z dnia 31 października 2003 r. w sprawie wysokości górnych granic stawek kwotowych w podatkach i opłatach lokalnych (M. P. Nr 51, poz. 804)
Rada Miejska
uchwala, co następuje:
§ 1
1. Wprowadza się opłatę administracyjną za czynności urzędowe nie objęte przepisami o opłacie skarbowej w wysokości określonej w ust. 2 niniejszej uchwały.
2. Ustala się wysokość opłaty administracyjnej za potwierdzenie daty pewnej w kwocie 20 zł.
§ 2
. Opłatę administracyjną wpłaca się do kasy Urzędu Miejskiego w dniu wykonania czynności
urzędowej.
§ 3
Wykonanie uchwały powierza się Burmistrzowi Gniewkowa.
§ 4
. Uchwała podlega opublikowaniu w Dzienniku Urzędowym Województwa Kujawsko-
Pomorskiego i wchodzi w życie po upływie 14 dni od daty ogłoszenia.
Podpisał: /-Przewodniczący Rady - mgr inż. Ryszard Pitera-/
Rejestr zmian
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 04 maja 2004 13:07
Dokument wprowadzony do BIP przez: Administrator
Ilość wyświetleń: 1015
04 maja 2004 13:33 (Administrator) - Zmieniono nazwę dokumentu
04 maja 2004 13:07 (Administrator) - Zmieniono treść dokumentu