ZARZĄDZENIE Nr 53/2009
Burmistrza Gniewkowa
z dnia 29 maja 2009 roku
w sprawie informacji za rok 2008 obejmującej : wykonanie budżetu, kwotę zobowiązań wymagalnych, kwoty dotacji otrzymanych i udzielonych, wykaz udzielonych poręczeń i gwarancji, wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym w zakresie podatków lub opłat udzielono ulg, odroczeń, umorzeń lub rozłożono spłatę na raty w kwocie przewyższającej 500 zł, wraz ze wskazaniem wysokości umorzonych kwot i przyczyn umorzenia, wykaz osób prawnych i fizycznych, którym udzielono pomocy publicznej.
Na podstawie art.30 ust.2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 ; Dz.U. z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806, Dz.U. z 2003 r. Nr 80, poz. 717, Nr 162, poz. 1568, Dz.U z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1203, Dz.U. z 2005 r. Nr 172, poz. 1441, Nr 175, poz. 1457, Dz.U. z 2006 r. Nr 17, poz. 128, Nr 181, poz. 1337, Dz.U. z 2007 r. Nr 48, poz. 327, Nr 138 poz. 974, Nr 173 poz.1218) w związku z art.14 pkt 2 z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz.U. Nr 249 , poz. 2104 ; Dz.U. z 2005 r. Nr 169, poz. 1420, Dz.U. z 2006 Nr 45, poz. 319, Nr 104, poz. 708, Nr 170, poz. 1217 i 1218, Nr 187, poz. 1381, Nr 249, poz. 1832, Dz.U. z 2007 r. Nr 88, poz. 587. Nr 115, poz. 791, Nr 140, poz. 984 i Nr 82 poz. 560 ) zarządza się, co następuje:
§ 1. Przyjąć informację za rok 2008 stanowiącą załącznik do niniejszego zarządzenia, obejmującą:
1) wykonanie budżetu Gminy Gniewkowo w tym kwotę deficytu lub nadwyżki,
2) kwotę zobowiązań wymagalnych,
a) wynikających z odrębnych ustaw oraz prawomocnych orzeczeń sądów lub ostatecznych decyzji administracyjnych,
b) uznanych za bezsporne przez właściwą jednostkę sektora finansów publicznych, będącą dłużnikiem,
3) kwoty dotacji otrzymanych z budżetu jednostek samorządu terytorialnego oraz kwoty dotacji udzielonych innym jednostkom samorządu terytorialnego,
4) wykaz udzielonych poręczeń i gwarancji, z wymienieniem podmiotów, których gwarancje i poręczenia dotyczą,
5) wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym w zakresie podatków lub opłat udzielono ulg, odroczeń, umorzeń lub rozłożono spłatę na raty w kwocie przewyższającej 500 zł, wraz ze wskazaniem wysokości umorzonych kwot i przyczyn umorzenia,
6)wykaz osób prawnych i fizycznych, którym udzielono pomocy publicznej.
§ 2. Informacje o której mowa w § 1 podać do publicznej wiadomości w terminie do 31 maja 2009 r.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie dniem podpisania.
Burmistrz Gniewkowa
Adam Roszak
Załącznik do Zarządzenia Nr 53/2009 Burmistrza Gniewkowa z dnia 29 maja 2008 roku
INFORMACJA ZA ROK 2008
1) wykonanie budżetu, w tym kwota deficytu lub nadwyżki
Lp |
Wyszczególnienie |
Plan na 2008 r. |
Wykonanie 2008 r. |
% wykonania |
1. |
Dochody budżetowe |
33.012.463 |
33.109.507,31 |
100,3 |
2. |
Wydatki budżetowe |
35.618.347 |
34.697.475,66 |
97,4 |
|
w tym: |
|
|
|
a) |
Wydatki bieżące |
29.740.188 |
28.855.989,20 |
97,0 |
b) |
Wydatki majątkowe |
5.878.159 |
5.841.486,46 |
99,4 |
3. |
Wynik finansowy deficyt nadwyżka |
2.605.884 - |
1.587.968,35 - |
60,9 |
2) kwota zobowiązań wymagalnych:
a) wynikających z odrębnych ustaw oraz prawomocnych orzeczeń sądów lub ostatecznych decyzji administracyjnych – nie wystąpiły,
b) uznanych za bezsporne przez właściwą jednostkę sektora finansów publicznych, będącą dłużnikiem - nie wystąpiły.
3) kwoty dotacji otrzymanych z budżetu jednostek samorządu terytorialnego w 2008 roku – 14.700,00 zł.
oraz kwoty dotacji udzielonych innym jednostkom samorządu terytorialnego w 2008 roku – nie udzielono.
4) wykaz udzielonych poręczeń i gwarancji z wymienieniem podmiotów, których gwarancje i poręczenia dotyczą – w 2008 roku - nie udzielono.
5) wykaz osób prawnych i fizycznych oraz jednostek organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, którym w roku 2008 w zakresie podatków udzielono ulg, odroczeń, umorzeń lub rozłożono spłatę na raty w kwocie przewyższającej 500,00 zł., wraz ze wskazaniem wysokości umorzonych kwot i przyczyn umorzenia:
I Umorzenia podatku rolnego, podatku leśnego i od nieruchomości:
1.Burnicka Ludomira przyczyny ekonomiczne 962,20 zł
2.Szurik Stanisław susza 7.995,00 zł
3.Rejniak Tomasz susza 552,00 zł
4.Mnich Krzysztof susza 940,00 zł
5.Robak Danuta susza 3.027,00 zł
6.Skrzeszewski Janusz susza 665,00 zł
7.Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o. 458.153,40 zł
II Odroczenia terminów płatności podatku rolnego, podatku leśnego i od nieruchomości:
1.Sereso Sp. z o.o. ważny interes podatnika
2.Wójcik Jan przyczyny ekonomiczne
3.Dobrzyniak Renata przyczyny ekonomiczne
4.Scąber Marek przyczyny ekonomiczne
5.Paczkowska Elżbieta przyczyny ekonomiczne
6.Rejniak Tomasz przyczyny ekonomiczne
7.Strzemkowski Jarosław przyczyny ekonomiczne
8.Urbański Jan przyczyny ekonomiczne
9.Głos Piotr przyczyny ekonomiczne
10.Paczkowski Marek przyczyny ekonomiczne
11.Gąsiorek Tomasz przyczyny ekonomiczne
12.Basa Grzegorz przyczyny ekonomiczne
13.PK „Gniewkowo” Sp. z o.o. ważny interes podatnika
14.Kopeć Grzegorz przyczyny ekonomiczne
15.Słupczewska Małgorzata przyczyny ekonomiczne
16.Waśk Władysław ważny interes podatnika
17.Głowacki Jan przyczyny ekonomiczne
18.Błaszczyk Jerzy ważny interes podatnika
19.Skoczyłaś Krzysztof przyczyny ekonomiczne
20.Spólnik Marek przyczyny ekonomiczne
21.Spólnik Marcin przyczyny ekonomiczne
22.Żurowska Jadwiga przyczyny ekonomiczne
23.Paczkowski Dariusz przyczyny ekonomiczne
24.Modrzejewski Grzegorz przyczyny ekonomiczne
25.Zachwieja Henryk ważny interes podatnika
26.Saletnik Janusz przyczyny ekonomiczne
27.Wagnerowski Juliusz przyczyny ekonomiczne
28.Jóźwiak Dariusz przyczyny ekonomiczne
29.Gruszeczki Andrzej przyczyny ekonomiczne
30.Zieliński Marian ważny interes podatnika
III Rozłożenia na raty podatku rolnego, podatku leśnego i od nieruchomości:
1.Wasilewski Jan przyczyny ekonomiczne
2.Rosińska Anna przyczyny ekonomiczne
3.Wysoka Halina przyczyny ekonomiczne
4.ZPUH Sofpol s.c. ważny interes podatnika
IV Ulgi z tytułu zakupu gruntów na powiększenie lub utworzenie nowego gospodarstwa rolnego:
1.Torba Marian
2.Krzemień Kazimierz
3.Pannert Michał
4.Krzemień Bogusław
5.Pluta Franciszek
6.Kubicki Roman
7.Marek Piotr
8.Majchrzak Antoni
9.Luber Sebastian
10.Wegnerowska Genowefa
11.Skibiński Krzysztof
12.Małek Grzegorz
13.Małek Marcin
14.Gołaś Mieczysław
15.Kalisz Bernadeta
16.Gołaś Grzegorz
17.Małek Paweł
18.Małek Krzysztof
19.Senske Katarzyna
20.Babiak Marlena
21.Głowacka Halina
22.Lewandowski Cezary
23.Lewandowski Edward
24.Robak Danuta
25.Dłubek Jolanta
26.Mnich Krzysztof
27.Mitaszka Teresa
28.Luber Piotr
29.Maciejczyk Henryk
30.Mróz Sylwester
31.Senftleben Michał
32.Nowiński Andrzej
33.Ochęcki Roman
34.Krzemień Barbara
35.Wiśniewka Maria
36.Kubicki Mieczysław
37.Łuczak Karol
38.Możdżeń Mirosław
39.Lewandowski Krzysztof
40.Kulik Julian
41.Urbański Paweł
V Ulgi żołnierskie:
1.Polanowska Teresa
VI Ulgi inwestycyjne:
1.Skwara Dariusz
2.Krzemień Kazimierz
3.Czeszejko Tomasz
4.Krzemień Bogusław
5.Biedrzycki Remigiusz
6.Kubicki Roman
7.Marek Piotr
8.Buczek Wiesława
9.Majchrzak Antoni
10.Buczek Wojciech
11.Frąszczak Sławomir
12.Skibiński Krzysztof
13.Kalisz Bernadeta
14.Gilewski Karol
15.Lemański Czesław
16.Lewandowski Edward
17.Lewandowski Andrzej
18.Majewska Bogumiła
19.Jercha Andrzej
20.Gąsiorek Jan
21.Nowiński Andrzej
22.Gnutek Barbara
23.Pluta Grzegorz
VII Rozłożenia na raty płatności podatku od środków transportowych:
1.Jastrzębski Rafał ważny interes podatnika
2.Frankowski Sławomir przyczyny ekonomiczne
3.Dębowska Ewa przyczyny ekonomiczne
4.Buzuk Krzysztof ważny interes podatnika
5.Szulczewski Tomasz ważny interes podatnika
6.Skonieczna Anna ważny interes podatnika
7.Skonieczny Waldemar ważny interes podatnika
VIII Umorzenia podatku od środków transportowych:
1.Duch Bogumiła ważny interes podatnika 1.096,50 zł
2.Mielcarek Ludomira ważny interes podatnika 1.145,00 zł
3.Biegała Tadeusz przyczyny ekonomiczne 1.519,60 zł
6) Wykaz osób prawnych i fizycznych, którym udzielono pomocy publicznej - nie udzielono
Burmistrz Gniewkowa
Adam Roszak
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Gniewkowie