Wyciąg z Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego
§ 16. Do zakresu zadań Burmistrza należy w szczególności:
1) reprezentowanie Urzędu na zewnątrz,
2) prowadzenie bieżących spraw Gminy,
3) podejmowanie czynności w sprawach z zakresu prawa pracy i
wyznaczanie innych osób do podejmowania tych czynności,
4) wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego wobec wszystkich
pracowników Urzędu,
5) zapewnianie przestrzegania prawa przez wszystkie komórki organizacyjne
Urzędu oraz jego pracowników,
6) koordynowanie działalności komórek organizacyjnych Urzędu oraz
organizowanie ich współpracy,
7) rozstrzyganie sporów pomiędzy poszczególnymi komórkami
organizacyjnymi w szczególności dotyczącymi podziału zadań,
8) udzielanie odpowiedzi na interpelacje i zapytania radnych, o ile Statut
Gminy nie stanowi inaczej,
9) czuwanie nad tokiem i terminowością wykonywania zadań Urzędu,
10) przyjmowanie ustnych oświadczeń woli spadkodawcy,
11) upoważnianie swojego Zastępcy lub innych pracowników Urzędu do
wydawania w jego imieniu decyzji administracyjnych w indywidualnych
sprawach z zakresu administracji publicznej,
12) przyjmowanie oświadczeń o stanie majątkowym od obowiązanych do
składania takich oświadczeń pracowników samorządowych,
13) ogólny nadzór nad prawidłowym wykonywaniem przez pracowników
Urzędu czynności kancelaryjnych,
14) wykonywanie innych zadań zastrzeżonych dla Burmistrza przez przepisy
prawa i Regulamin oraz uchwały Rady.
Rejestr zmian
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 12 marca 2008 23:04
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jadwiga Stefańska
Ilość wyświetleń: 1301