Przetargi

Wyjaśnienia i modyfikacja treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia

Burmistrz Gniewkowa

Ul. 17 stycznia 11

88-140 Gniewkowo

Gniewkowo, dnia 28.05.2008r.

Znak 341-12/08

 

 

Wyjaśnienia i modyfikacja treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia

 

 

Dotyczy: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego „Remont dachu na budynku szkoły podstawowej w Gniewkowie”.

 

 

Na podstawie art. 38 ust. 1, 2 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655) w imieniu Zamawiającego - Burmistrza Gniewkowa - informuję, iż: w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:

1. wpłynęło zapytania do SIWZ-u o następującej treści:

Pytanie W związku ze złożeniem oferty przetargowej na „Remont dachu szkoły podstawowej w Gniewkowie” drogą pocztową proszę o unieważnienie w punkcie X w podpunkcie 15 o treści:

15. Oferent zamieści ofertę w wewnętrznej, a następnie w zewnętrznej kopercie, każda z kopert winna:

- być zaadresowana do Zamawiającego,

- posiadać oznaczenie: Oferta „Remont dachu szkoły podstawowej”

- zapis „Nie otwierać przed godziną 10:30 dnia 5.06.2008r.”

Dodatkowo koperta wewnętrzna winna posiadać nazwę i adres oferenta, aby można było odesłać ofertę w przypadku otrzymania jej przez Zamawiającego po terminie.

Uwaga! Na kopercie zewnętrznej nie należy podawać nazwy i adresu oferenta.      .

uwagi dotyczącej niepodawania nazwy i adresu oferenta, gdyż uniemożliwia ten zapis wysłanie oferty listem poleconym.

Odpowiedź: Zamawiający dokona wykreślenia stosownego zapisu z treści siwz..

 

2. Zamawiający dokonuje modyfikacji treści siwz w następujący sposób:

2.1. w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia w rozdziale X „Opis sposobu przygotowania oferty” w pkt. 15 wykreśla się trzecie zdanie brzmiące:

„Uwaga! Na kopercie zewnętrznej nie należy podawać nazwy i adresu oferenta.”

 

Po dokonanej zmianie w rozdziale X „Opis sposobu przygotowania oferty” pkt. 15 brzmi:

„Oferent zamieści ofertę w wewnętrznej, a następnie w zewnętrznej kopercie, każda z kopert winna:

- być zaadresowana do Zamawiającego,

- posiadać oznaczenie: Oferta „Remont dachu szkoły podstawowej”

- zapis „Nie otwierać przed godziną 10:30 dnia 5.06.2008r.”

Dodatkowo koperta wewnętrzna winna posiadać nazwę i adres oferenta, aby można było odesłać ofertę w przypadku otrzymania jej przez Zamawiającego po terminie”

 

 

Wprowadzona modyfikacja oraz wyjaśnienia są wiążące dla Wykonawców i należy je uwzględnić przy składaniu ofert.

Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian.

 

 

W imieniu Zamawiającego:

Z up. Burmistrza

 

mgr Paweł Drzażdżewski

Zastępca Burmistrza

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 28 maja 2008 12:38
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jadwiga Stefańska
Ilość wyświetleń: 3369
28 maja 2008 12:38 (Jadwiga Stefańska) - Utworzenie dokumnetu.