Burmistrz Gniewkowa
Ul. 17 stycznia 11
88-140 Gniewkowo
Gniewkowo, dnia 3.06.2008r.
Znak 341-14/08
Wyjaśnienia i modyfikacja treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Pytanie nr 1. Jaka jest wartość zadania inwestycyjnego oraz terminy realizacji: rozpoczęcie i zakończenie?
Odpowiedź: W budżecie Gminy Gniewkowo ujęto wartości przedmiotowego zadania inwestycyjnego w kwocie 200.000 zł (160.000 zł z kredytu, 40.000 zł środków własnych). W chwili obecnej Zamawiający nie zakończył jeszcze prowadzonego postępowania przetargowego wyłaniającego wykonawcę. Jednakże w prowadzonym postępowaniu w specyfikacjach istotnych warunków zamówienia zawarto, iż termin realizacji zadania przypada od dnia 23.06.2008r. do 25.08.2008r.
Pytanie nr 2. Czy Zamawiający złoży pisemne potwierdzenie, iż w przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty dostarczy następujące dokumenty:
a) przed podpisaniem umowy kredytowej:
- opinię RIO do zaciąganego kredytu,
b) przed uruchomieniem środków:
- umowę z wykonawcą,
- harmonogram rzeczowo-finansowy,
- pozwolenie na budowę,
- akt własności nieruchomości, na której prowadzona będzie inwestycja/odpis z KW
Odpowiedź: Zamawiający potwierdza, iż oferentowi, który złoży najkorzystniejszą ofertę, na jego wniosek, przedłoży w/w dokumenty.
Pytanie nr 3. Czy w przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty (przed podpisaniem umowy kredytowej) Zamawiający może uzupełnić treść uchwały Rady Miejskiej z dn. 31 marca 2008r. Nr XXI/169/2008 w sprawie zaciągnięcia kredytu inwestycyjnego, tj. sprecyzować termin spłaty zobowiązania (30 października 2012r.) oraz wskazać formę zabezpieczenia w postaci weksla in blanco? Pisemne wyrażenie woli Zamawiającego dotyczące zmiany treści uchwały wynika z wewnętrznych procedur banku warunkujących złożenie oferty.
Odpowiedź: Zamawiający oświadcza, iż oferentowi, który złoży najkorzystniejszą ofertę, na jego wniosek wynikający z wewnętrznych procedur, dokona zmiany treści przedmiotowej uchwały w następujących kwestiach: określi termin spłaty zobowiązania na dzień 30 października 2012r. oraz wskaże formę zabezpieczenia w postaci weksla in blanco.
Zamawiający jednocześnie informuje, iż:
- stosownych zmian może dokonać najwcześniej na najbliższej sesji Rady Miejskiej w Gniewkowie, która ma odbyć się dnia 24.06.2008r.,
- zamierza podpisać umowę kredytową z wybranym oferentem przed dniem 24.06.2008r., jednakże dokument ze stosownymi zmianami treści uchwały dostarczy przed uruchomieniem pierwszej transzy kredytu.
2. Zamawiający w celu dostarczenia oferentom informacji niezbędnych do przygotowania oferty zamieszcza sprawozdania finansowe za I kwartał 2008roku: Rb-Z, Rb-Nds, Rb-N.
Wprowadzona modyfikacja oraz wyjaśnienia są wiążące dla Wykonawców i należy je uwzględnić przy składaniu ofert.
Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian.
Załączniki:
W imieniu Zamawiającego:
Z up. Burmistrza
mgr Paweł Drzażdżewski
Zastępca Burmistrza
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Gniewkowie