Burmistrz Gniewkowa
Ul. 17 stycznia 11
88-140 Gniewkowo
Gniewkowo, dnia 15.09.2008r.
Znak 341-25/08
Wyjaśnienia treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia
Pytanie nr 1. Jaki przyjąć do obliczenia ceny termin wypłaty kredytu? Czy do obliczenia ceny przyjąć, że wypłata środków nastąpi jedną kwotą?
Odpowiedź: Do obliczenia ceny oferty należy przyjąć, iż termin wypłaty kredytu nastąpi w jednej kwocie dnia 10.10.2008r.
Pytanie nr 2. Jakie przyjąć terminy rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych zadań inwestycyjnych?
Odpowiedź: Poszczególne zadania inwestycyjne zostaną przeprowadzone w następujących terminach:
a) „Budowa kompleksu sportowego w ramach programu „Moje Boisko Orlik – 2012” – rozpoczęcie inwestycji – 25.08.2008r., zakończenie – 15.10.2008r.
b) „Przebudowa ulicy Działkowców w Gniewkowie” – inwestycja zostanie przeprowadzona dwu etapowo. Pierwszy etap realizacji inwestycji rozpoczęto 3.09.2008r., zakończenie drugiego etapu i całej inwestycji planowane jest do 15.12.2008r.
c) „Budowa ścieżki rowerowej Gniewkowo-Wierzchosławice” – nie został jeszcze wyłoniony w postępowaniu przetargowym wykonawca inwestycji. Zamawiający planuje rozpoczęcie inwestycji – 20.10.2008r., natomiast zakończenie 31.11.2008r.
Pytanie nr 3. Czy Zamawiający złoży pisemne potwierdzenie, iż w przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty dostarczy następujące dokumenty:
a) przed podpisaniem umowy kredytowej:
- aktualne (ważne 1 miesiąc) zaświadczenia ZUS oraz US
b) przed uruchomieniem środków:
- umowy z wykonawcami,
- harmonogramy rzeczowo-finansowe,
- opinie RIO o możliwości spłaty kredytów
Odpowiedź: Zamawiający potwierdza, iż oferentowi, który złoży najkorzystniejszą ofertę, na jego wniosek, przedłoży w/w dokumenty.
Pytanie nr 4. Czy w przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty (najpóźniej przed uruchomieniem środków kredytowych) Zamawiający może uzupełnić treść uchwał Rady Miejskiej Nr XXI/168/2008, Nr XXI/171/2008 oraz Nr XXV/209/2008 w sprawie zaciągnięcia kredytu inwestycyjnego, tj. sprecyzować termin spłaty zobowiązania (z podaniem dnia, miesiąca i roku) oraz wskazać formę zabezpieczenia w postaci weksla in blanco? Prosimy o pisemne wyrażenie woli Zamawiającego dotyczące zmiany treści uchwały (w formie oświadczenia) co pozwoli bankowi wziąć udział w postępowaniu i złożyć ofertę w zgodzie z wewnętrznymi procedurami.
Odpowiedź: Zamawiający oświadcza, iż oferentowi, który złoży najkorzystniejszą ofertę, na jego wniosek wynikający z wewnętrznych procedur, dokona zmiany treści przedmiotowej uchwały w kwestii sprecyzowania terminu spłaty zobowiązania oraz wskaże formę zabezpieczenia w postaci weksla in blanco. Zamawiający jednocześnie informuje, iż stosownych zmian może dokonać najwcześniej na najbliższej sesji Rady Miejskiej w Gniewkowie, która ma odbyć się dnia 30.09.2008r.,
Udzielone wyjaśnienia są wiążące dla Wykonawców i należy je uwzględnić przy składaniu ofert.
Pozostałe zapisy SIWZ pozostają bez zmian.
W imieniu Zamawiającego:
Z up. Burmistrza
mgr Paweł Drzażdżewski
Zastępca Burmistrza
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Gniewkowie