Plany pracy i sprawozdania - kadencja 2010-2014

Plan pracy Rady Miejskiej w Gniewkowie na rok 2011

 

Plan pracy

Rady Miejskiej w Gniewkowie na rok 2011

przyjęty na IV sesji w dniu 26 stycznia 2011r.

 

 

Lp.

 

Termin

 

Tematyka

 

Uwagi

 

  1.  

26 styczeń 2011r.

1.Przyjęcie planu pracy Rady

2.Przyjęcie planu pracy Komisji

 

 

  1.  

Luty

 

1.Informacja na temat funkcjonowania Miejsko-Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gniewkowie .

2. Analiza stanu urządzeń wodno-melioracyjnych na terenie Gminy .

 

 

 

  1.  

Marzec

1.Informacja na temat działalności Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury i Sportu w Gniewkowie oraz Miejsko-Gminnej Biblioteki Publicznej w Gniewkowie.

 

2.Informacja na temat współpracy Gminy w 2010r. z organizacjami pozarządowymi

 

 

 

 

 

W tym :

1.Informacja na temat działalności stowarzyszeń w gminie oraz jednostek OSP, a także funkcjonowania świetlic wiejskich.

2.Analiza wykorzystania gminnych środków przyznanych organizacjom ( Komisja Oświaty, Sportu , Zdrowia, Kultury i Opieki Społecznej).

  1.  

Kwiecień

1.Informacja na temat stanu bezpieczeństwa i porządku publicznego na terenie miasta i gminy.

 

2.Informacja na temat stanu dróg gminnych i ścieżek rowerowych.

 

3.Informacja na temat realizacji Miejsko-Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii w Gminie Gniewkowo .

 

 

 

 

 

 

 

W tym : analiza działania świetlic socjoterapeutycznych ( Komisja Oświaty, Sportu , Zdrowia, Kultury i Opieki Społecznej).

  1.  

Maj

1.Sprawozdanie z wykonania budżetu w roku 2010 oraz rozpatrzenie kwestii związanych z absolutorium dla Burmistrza Gniewkowa.

 

 

  1.  

Czerwiec

1.Informacja o efektach procedur ubiegania się o środki unijne na realizację zadań zaplanowanych w budżecie na rok 2011, jak również o możliwości pozyskania innych środków zewnętrznych.

 

2.Informacja na temat  wakacyjnej oferty dla dzieci i młodzieży z terenu miasta i gminy .

 

 

 

 

 

 

W tym :informacja na temat przygotowania ferii ( Komisja Oświaty, Sportu , Zdrowia, Kultury i Opieki Społecznej).

  1.  

Lipiec

--------------------------------------------

Przerwa wakacyjna

 

  1.  

Sierpień

 

1.Informacja na temat realizacji zadań publicznych w zakresie sportu i kultury fizycznej i o wykorzystaniu gminnych obiektów sportowych.

 

2.Informacja z działalności Gminnej Rady Sportu w Gniewkowie .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  

Wrzesień

1.Sprawozdanie i ocena z wykonania budżetu za I półrocze 2011 roku.

 

W tym monitoring zadań inwestycyjnych (Komisja Budżetu i Finansów)

  1.  

Październik

1.Informacja z analizy oświadczeń majątkowych:

-złożonych Burmistrzowi,

-złożonych Przewodniczącemu Rady.

 

2.Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych (zgodnie z art. 5a ustawy o systemie oświaty).

 

 

  1.  

Listopad

 

1.Informacja na temat funkcjonowania Przedsiębiorstwa Komunalnego „Gniewkowo”.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.Ustalenie stawek podatkowych i opłat na rok 2012.

 

 

W tym :

1.Analiza funkcjonowania gospodarki wodno-ściekowej na terenie Gminy Gniewkowo (Komisja Budżetu i Finansów).

2.Analiza w zakresie możliwości budowy przydomowych oczyszczalni ścieków (Komisja Rozwoju Gospodarczego, Budownictwa, Rolna i  Ochrony Środowiska)

  1.  

Grudzień

1.Sprawozdanie za rok 2011 z działalności:

-Rady Miejskiej,

-Komisji Rady,

-Burmistrza Gniewkowa.

 

2.Przyjęcie budżetu gminy na rok 2012.

Sesja może mieć 2 części: roboczą i uroczystą , zakłada się możliwość organizacji dwóch sesji w tym miesiącu.

 

 

 

 

*Porządku obrad każdej , zwyczajnej sesji Rady przewiduje się stałe punkty:

-przyjęcie protokołu z ostatniej sesji,

-informacja Burmistrza z działalności za okres międzysesyjny wraz z informacją na temat przetargów i realizacji uchwał Rady,

-informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresach między sesjami ,

-zgłaszanie interpelacji i wniosków przez radnych .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Gniewkowo , dnia 26.01.2011r.                                             Podpisał /-/ Przewodniczący Rady mgr Janusz Kozłowski

 

Wiadomość powiązana z

Organ

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 26.01.2011
Dokument wytworzony przez: Rada
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: J.Stefańska
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 03 marca 2011 13:00
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jadwiga Stefańska
Ilość wyświetleń: 1717
03 marca 2011 13:00 (Jadwiga Stefańska) - Dodanie dokumentu.