Przeprowadzone kontrole

Wyszukiwarka

Wybierz rok

Kontrola projektu

Jednostka kontrolująca: Urząd Marszałkowski w Toruniu Termin kontroli: 6.10.2011r. – 7.10.2011 r. Protokół z kontroli dostępny jest w Urzędzie Miejskim, ul. 17 Stycznia 11 w Gniewkowie, pok. nr 5. Korzystanie z dokumentu z wyłączeniem informacji ustawowo chronionych możliwe jest w godzinach pracy Urzędu, wyłącznie w obecności...

Kontrola stanu sanitarno-higienicznego, wyposażenia oraz czystości bieżącej przystanków autobusowych w Gminie Gniewkowo

Jednostka kontrolująca: Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Inowrocławiu Termin kontroli: 29 września 2011r. Protokół z kontroli dostępny jest w Urzędzie Miejskim, ul. 17 Stycznia 11 w Gniewkowie, pok. nr 5. Korzystanie z dokumentu z wyłączeniem informacji ustawowo chronionych możliwe jest w godzinach pracy Urzędu, wyłącznie...

Kontrola targowiska miejskiego przy ul. 700-lecia w Gniewkowie

Jednostka kontrolująca: Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Inowrocławiu Termin kontroli: 30 czerwca 2011r. Protokół z kontroli dostępny jest w Urzędzie Miejskim, ul. 17 Stycznia 11 w Gniewkowie, pok. nr 5. Korzystanie z dokumentu z wyłączeniem informacji ustawowo chronionych możliwe jest w godzinach pracy Urzędu, wyłącznie...

Kontrola dysponowania mieniem komunalnym

Jednostka kontrolująca: Najwyższa Izba Kontroli Delegatura w Bydgoszczy Termin Kontroli: 07 grudnia 2010r. – 20 stycznia 2011r. Protokół z kontroli dostępny jest w Urzędzie Miejskim, ul. 17 Stycznia 11 w Gniewkowie, pok. nr 5. Korzystanie z dokumentu z wyłączeniem informacji ustawowo chronionych możliwe jest w godzinach pracy Urzędu,...

Kontrola umów stażowych

Jednostka kontrolująca: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu Termin kontroli: 11 października 2010r. Protokół z kontroli dostępny jest w Urzędzie Miejskim, ul. 17 Stycznia 11 w Gniewkowie, pok. nr 5. Korzystanie z dokumentu z wyłączeniem informacji ustawowo chronionych możliwe jest w godzinach pracy Urzędu, wyłącznie w obecności...

Kontrola problemowa z realizacji zadań zleconych z zakresu administracji rządowej związanych z ewidencją ludności

Jednostka kontrolująca: Wojewoda Kujawsko-Pomorski Termin kontroli: 16.11.2009r. Protokół z kontroli dostępny jest w Urzędzie Miejskim, ul. 17 Stycznia 11 w Gniewkowie, pok. nr 5. Korzystanie z dokumentu z wyłączeniem informacji ustawowo chronionych możliwe jest w godzinach pracy Urzędu, wyłącznie w obecności pracownika.

Kontrola problemowa wykonywania zadań z zakresu administracji rządowej, na podstawie ustaw lub porozumień z organami administracji rządowej oraz przyjmowanie skarg i wniosków

Jednostka kontrolująca: Wojewoda Kujawsko-Pomorski Termin kontroli: 26.10.2009r. – 10.11.2009r. Protokół z kontroli dostępny jest w Urzędzie Miejskim, ul. 17 Stycznia 11 w Gniewkowie, pok. nr 5. Korzystanie z dokumentu z wyłączeniem informacji ustawowo chronionych możliwe jest w godzinach pracy Urzędu, wyłącznie w obecności pracownika....

Kontrola kompleksowa gospodarki finansowej za 2008r.

Jednostka kontrolująca: Regionalna Izba Obrachunkowa w Bydgoszczy Termin kontroli: 3.06.2009r. – 21.08.2009r. Protokół z kontroli dostępny jest w Urzędzie Miejskim, ul. 17 Stycznia 11 w Gniewkowie, pok. nr 5. Korzystanie z dokumentu z wyłączeniem informacji ustawowo chronionych możliwe jest w godzinach pracy Urzędu, wyłącznie w...

Kontrola BHP i prawa pracy

Jednostka kontrolująca: Państwowa Inspekcja Pracy Termin kontroli: 19.03.2009r. – 22.03.2009r. Protokół z kontroli dostępny jest w Urzędzie Miejskim, ul. 17 Stycznia 11 w Gniewkowie, pok. nr 5. Korzystanie z dokumentu z wyłączeniem informacji ustawowo chronionych możliwe jest w godzinach pracy Urzędu, wyłącznie w obecności pracownika....

Kontrola problemowa z zakresu zarządzania kryzysowego i oc

Jednostka kontrolująca: Wojewoda Kujawsko-Pomorski Termin kontroli: 18.04.2008r. Protokół z kontroli dostępny jest w Urzędzie Miejskim, ul. 17 Stycznia 11 w Gniewkowie, pok. nr 5. Korzystanie z dokumentu z wyłączeniem informacji ustawowo chronionych możliwe jest w godzinach pracy Urzędu, wyłącznie w obecności pracownika.