Przetargi - archiwum

Ogłoszenie przetargu nieograniczonym na zadanie "Wykonanie dokumentacji projektowej na 5 ulic gminnych w Gniewkowie"

Urząd Miejski w Gniewkowie
Ul. 17 stycznia 11
88-140 Gniewkowo
Znak. 341 – 21/07


Ogłoszenie o Przetargu Nieograniczonym
o szacunkowej wartości poniżej 211.000 EURO
na zadanie: „Wykonanie dokumentacji projektowej na 5 ulic gminnych w Gniewkowie”



1. Nazwa oraz adres zamawiającego.
Burmistrz Gniewkowa
UL. 17 Stycznia 11
88-140 Gniewkowo
Woj. Kujawsko-Pomorskie, Powiat Inowrocławski
Telefon: (052) 354 30 08, Fax: (052) 354 30 37
Strona internetowa: www.gniewkowo.com.pl e-mail: urzad@gniewkowo.com.pl

2. Tryb zamówienia - przetarg nieograniczony.
3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę ulic: Sobieskiego, Dworcowej, Zamkowej, Podgórnej, Kościelnej w Gniewkowie z uzyskaniem pozwolenia na budowę.
Dokumentacja projektowa musi obejmować kompleksowe rozwiązania techniczne projektowanych ulic wraz z uzgodnieniami. We wstępnych założeniach należy przyjąć następujące wielkości i parametry – ul. Sobieskiego - jezdnia długość 460 mb, szerokość 8 mb, chodniki 1742 m2, ul. Dworcowa – jezdnia długość 630 mb szerokość 6mb, chodniki 1892 m2, ul. Zamkowa – jezdnia długość 150 mb, szerokość 4 mb, ul. Podgórna – jezdnia długość 70 mb, szerokość 4 mb, chodniki 239,5 m2, ul. Kościelna – jezdnia długość 330 mb, szerokość 5,5 mb, chodniki 552 m2. Rozdzielenie kanalizacji ogólnospławnej na kanalizację deszczową i sanitarną: - ul. Sobieskiego – 286 mb istniejącej kanalizacji, - ul. Dworcowa – 385 mb istniejącej kanalizacji, - ul. Zamkowa – 124 mb istniejącej kanalizacji, - Kościelna 295 mb istniejącej kanalizacji, - ul. Podgórna brak istniejącej kanalizacji, nawierzchnia jezdni i chodników z kostki kamiennej rzędowej, uzupełnienie oświetlenia ulicznego.
Dokumentacja techniczna winna być sporządzona dla każdej ulicy jako oddzielny komplet obejmujący:
a) opracowanie projektu budowlano-wykonawczego dla jezdni, chodników, kanalizacji deszczowej, kanalizacji sanitarnej, uzupełnienia oświetlenia ulicznego wraz z niezbędnymi uzgodnieniami – 5 egzemplarzy
b) opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych – 3 egzemplarze
c) opracowanie kosztorysów inwestorskich – 1 egzemplarz
d) opracowanie przedmiaru robót – 3 egzemplarze
e) wykonanie map do celów projektowych w skali 1:500
f) wykonanie koniecznych badań geotechnicznych
g) wykonanie projektu oznakowania na czas prowadzenia robót wraz z uzgodnieniem i zatwierdzeniem przez organ zarządzający ruchem – 3 egzemplarze
h) sporządzenie informacji BiOZ – 3 egzemplarze
i) uzyskania pozwolenia na budowę - podstawą fakturowania będzie ostateczny protokół odbioru dokumentacji projektowych będących przedmiotem umowy wraz z pozwoleniem na budowę.
Pozycje od a do i należy również złożyć w formie elektronicznej w postaci plików w formacie .pdf, do publikacji i rozpowszechniania zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych.
Wykonawca we własnym zakresie pozyska mapy do celów wykonania dokumentacji projektowej.
Wykonawca uzyska wszystkie wymagane uzgodnienia niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę.
4. SIWZ do uzyskania pod adresem: można pobrać ze strony internetowej www.gniewkowo.com.pl - Biuletyn Informacji Publicznej, zakładka Przetargi, otrzymać w siedzibie zamawiającego, pokój nr 11 lub pocztą.
W przypadku pobrania materiałów przetargowych w formie papierowej cena wynosi 10 zł.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
7. Termin wykonania zadania: do dnia 27.12.2007r.
8. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w przetargu mogą wziąć udział wykonawcy:
1) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2) posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4) nie podlegający wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według zasady„spełnia” lub „nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI SIWZ.
9. Pobiera się wadium w wysokości 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: CENA BRUTTO - 100 %
11. Osoby upoważnione do kontaktów z oferentami: od poniedziałku do piątku w godz. od 800-1500 są w Urzędzie Miejskim w Gniewkowie są:
1) w sprawach technicznych zamówienia :
- Ilona Przybylska, tel. (052) 354 30 16, pokój nr 13,
2) w sprawach zamówienia dotyczących SIWZ:
- Mirosław Chwiałkowski, tel. (052) 354 30 14, pokój nr 11.
12. Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Miejski w Gniewkowie, ul. 17 Stycznia 11, 88-140 Gniewkowo, sekretariat - pokój nr 6, do dnia 12.09.2007r. do godz. 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim w Gniewkowie, ul. 17 Stycznia 11, 88-140 Gniewkowo, pokój nr 20, dnia 12.09.2007r. o godz. 10:30.
13. Termin związania ofertą: 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
14. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
15. Treść niniejszego ogłoszenia została zamieszczona w Biuletynie Zamówień Publicznych na stronach portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 30.08.2007r.

Zatwierdził:
Burmistrz Gniewkowa


mgr Adam Roszak

Gniewkowo, dnia 30.08.2007r.


Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 marca 2008 00:37
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jadwiga Stefańska
Ilość wyświetleń: 1618
05 marca 2008 00:37 (Jadwiga Stefańska) - Utworzenie dokumentu