Przetargi - archiwum

Ogłoszenie o przetargu na zadanie "Budowa ścieżki rowerowej Gniewkowo-Michałowo- II etap"

Urząd Miejski w Gniewkowie
Ul. 17 stycznia 11
88-140 Gniewkowo
Znak. 341 – 22/07

Ogłoszenie o Przetargu Nieograniczonym
na roboty budowlane, którego szacunkowa wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych

na zadanie: „Budowa ścieżki rowerowej Gniewkowo-Michałowo II etap”.


1. Nazwa oraz adres zamawiającego.
Burmistrz Gniewkowa
UL. 17 Stycznia 11
88-140 Gniewkowo
Woj. Kujawsko-Pomorskie, Powiat Inowrocławski
Telefon: (052) 354 30 14, Fax: (052) 354 30 37
Strona internetowa: www.gniewkowo.com.pl e-mail: urzad@gniewkowo.com.pl

2. Tryb zamówienia - przetarg nieograniczony.
3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ścieżki rowerowej poprzez ułożenie nawierzchni z kostki brukowej – betonowej w ramach projektu technicznego według kosztorysu ofertowego, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.
Wykonywana ścieżka rowerowa jest kontynuacją dotychczas ułożonej ścieżki rowerowej. Zamawiający planują wykonanie ścieżki rowerowej na długości 1.546,0 metrów. W związku z posiadanymi przez Zamawiających środkami finansowymi, które mogą nie pokryć wykonania zakresu robót na długości 1.546,0 metrów, ostateczna długość wykonanej ścieżki rowerowej będzie wypadkową ceny jednostkowej metra bieżącego ścieżki rowerowej najkorzystniejszej oferty wybranej w niniejszym przetargu oraz środków finansowych Zamawiających przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia.
W przypadku, kiedy cena najkorzystniejszej oferty będzie niższa niż środki finansowe Zamawiających przeznaczone na realizację przedmiotu zadania Wykonawca wykona ścieżkę rowerową na długości 1.546,0 m za cenę określoną w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
Szczegółowy zakres prac określa:
1) opis techniczny budowy, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ
2) kosztorys ofertowy, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ,
3) projekt budowlany.
Uwaga:
Niniejsze postępowanie dotyczy II etapu budowy ścieżki rowerowej Gniewkowo-Michałowo, w związku z czym wykonywane prace dotyczą wyłącznie robót ujętych w kosztorysie ofertowym. Nie należy wyceniać pozycji robót podstawowych wykreślonych przez Zamawiającego z kosztorysu ofertowego
Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest dodatkowo do wykonania inwentaryzacji i dokumentacji powykonawczej. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonany przedmiotu zamówienia na okres nie krótszy niż 36 miesięcy.
4. SIWZ do uzyskania pod adresem: można pobrać ze strony internetowej www.gniewkowo.com.pl - Biuletyn Informacji Publicznej, zakładka Przetargi, otrzymać w siedzibie zamawiającego, pokój nr 11 lub pocztą.
W przypadku pobrania materiałów przetargowych w formie papierowej cena wynosi 15 zł.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
7. Termin wykonania zadania: 42 dni od daty podpisania umowy.
8. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych.
5) Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według zasady „spełnia” lub „nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Oferta Wykonawcy wykluczonego uznana będzie za odrzuconą.
6) Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w terminie składania ofert nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów.
9. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
9.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył:
1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie objętych zamówieniem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
4) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne z przyczyn przewidzianych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
9.2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył:
1) wykaz wykonanych co najmniej 3 robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ,
2) informację dotyczącą kierownika robót drogowych, który winien posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami o specjalności drogowej oraz przynależeć do Regionalnej Izby Inżynierów,
9.3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył:
1) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do składania ofert;
2) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
10. Pobiera się wadium w wysokości 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)
11. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: CENA BRUTTO - 100 %
12. Osoby upoważnione do kontaktów z oferentami: od poniedziałku do piątku w godz. od 800-1500 w Urzędzie Miejskim w Gniewkowie:
a) w sprawach technicznych zamówienia
- Adam Witczak, tel. (052) 354 30 15, pokój nr 12,
b) w sprawach zamówienia dotyczących SIWZ
- Mirosław Chwiałkowski, tel. (052) 354 30 14, pokój nr 11.
13. Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Miejski w Gniewkowie, ul. 17 Stycznia 11, 88-140 Gniewkowo, sekretariat - pokój nr 6, do dnia 01.10.2007r. do godz. 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim w Gniewkowie, ul. 17 Stycznia 11, 88-140 Gniewkowo, pokój nr 20, dnia 01.10.2007r. o godz. 10:30.
14. Termin związania ofertą: 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
15. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
16. Treść niniejszego ogłoszenia została zamieszczona w Biuletynie Zamówień Publicznych na stronach portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 10.09.2007r.

Zatwierdził:
Burmistrz Gniewkowa


mgr Adam Roszak

Gniewkowo, dnia 10.09.2007r.


Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 marca 2008 00:37
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jadwiga Stefańska
Ilość wyświetleń: 1629
05 marca 2008 00:37 (Jadwiga Stefańska) - Utworzenie dokumentu