Przetargi - archiwum

Przetarg na wyposażenie świetlicy w Lipiu












Znak: 341 – 24 /2006

Ogłoszenie o Przetargu Nieograniczonym - o szacunkowej wartości do 60 tys. EURO

Zgodnie z art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177 ze zmianami) ,


SAMORZĄD GMINY GNIEWKOWO, UL. 17 STYCZNIA 11, WOJ. KUJAWSKO - POMORSKIE, POWIAT INOWROCŁAWSKI
tel. /052/ 3543008, fax /052/ 3543037,
e mail: urzad.gniewkowo@kujawy.com.pl
www.gniewkowo.pl

o g ł a s z a p r z e t a r g n i e o g r n i c z o n y

Na zadanie
„Budowa boisk w miejscowościach Lipie i Suchatówka oraz wyposażenie świetlicy wiejskiej w Lipiu”


1. Nazwa zadania i miejsce realizacji zadania - Wyposażenie świetlicy wiejskiej w Lipiu.
2. Dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych
3. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.
4. Termin realizacji zadania: od podpisania umowy do 31.10.2006 r
5. Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: CENA 100%
6. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia dostępna w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej www.gniewkowo.pl lub w siedzibie Zamawiającego, Gniewkowo ul. 17 Stycznia 11, pokój nr 10, 13.
7. Uprawnieni do kontaktów z wykonawcami:
- Wiesława Brzuska, pok. Nr 10, tel. /052/354-30-13,
- Anna Kulon pok. Nr 13, tel. /052/ 354-30-16,
w dniach pracy:
- wtorki godz. 8:00–16:00,
- poniedziałki, środy, czwartki, piątki godz. 7:00 – 15:00





8. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 6 w terminie do dnia 15.09.2006 r do godz. 10 00.
9. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.09.2006r o godz. 10:30 w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 20.

10. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 i
spełniający warunki art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych oraz Specyfikacji
Istotnych Warunków Zamówienia. Spełnienie warunków przez wykonawców nastąpi
poprzez ocenę spełnia / nie spełnia.
11. Nie pobiera się wadium .
12. Termin związania z ofertą – 30 dni /art. 85 pkt. 1 ust. 1/.
13. Zamawiający nie przewiduje umowy ramowej, dynamicznego systemu zakupów,
aukcji elektronicznej.

Gniewkowo dnia 06.09.2006 r.



Podpisał(-) Burmistrz mgr inż. Jerzy Maza



ZAŁĄCZNIKI:

1.
Załacznik Nr 8
.......................................................
/pieczątka Wykonawcy/
OFERTA

Do zamawiającego:


Samorząd Gminy Gniewkowo




1. W odpowiedzi na ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na wyposażenie
świetlicy w miejscowości Lipie
część A, część B, część C, część D, część E, część F, część G *

oferujemy

wykonanie zadania za cenę ofertową netto ............................zł słownie:....................................................................................................................
plus podatek VAT ........% .................................zł,
co razem daje cenę brutto ..................................zł, słownie: .................................
.................................................................................................................................



2. Oświadczamy, że:
1) zdobyliśmy konieczne informacje dotyczące realizacji zamówienia oraz przygotowania i złożenia oferty,
2) uważamy się związani niniejsza ofertą przez okres wskazany przez Zamawiającego
3) załączony do SIWZ wzór umowy został przez nas zaakceptowany.
4) zobowiązujemy się wykonać zamówienie do dnia ..........................
5) okres gwarancji (wyrażony w miesiącach).......................................
6) termin płatności................. dni












3. Załącznikami do niniejszej oferty są następujące dokumenty:



Lp
Wyszczególnienie
Nr strony oferty










Zastrzeżenie wykonawcy:
Niżej wymienione dokumenty składające się na ofertę nie mogą być ogólnie
udostępnione:
..................................................................................................................................................................................................................................................................



Ofertę podpisali:

………………………………..
.................................................
/miejscowość, data/
* niepotrzebne skreślić



---------------------------------------------------------------------


2.
Załącznik Nr 9

Nazwa i adres Wykonawcy:



Imię i nazwisko osoby uprawnionej do składania oświadczenia woli:





Oświadczenie
o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zmianami)

Przystępując do postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego, na zadanie:………………………...……………………………………………………………….oświadczam, że:

1. jestem uprawniony do występowania w obrocie prawnym i posiadam zaświadczenie (wyciąg z rejestru) o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej nr……………..wydane przez…………………………………………………………...
dnia………………….
2. posiadam niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuję potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zadania
3. znajduję się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania
4. nie podlegam wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu określonego w art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych



W przypadku wyboru naszej oferty zobowiązujemy się do zawarcia umowy w terminie zaproponowanym przez Zamawiającego.



…………………….


Miejscowość i data:


---------------------------------------------------------------------

3.
Załącznik Nr 10
Nazwa i adres Wykonawcy:


Imię i nazwisko osoby uprawnionej do składania oświadczenia woli:




Oświadczenie
o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne z przyczyn przewidzianych w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zmianami)

Oświadczam, że znana mi jest treść przepisów art.. 24 ust. 1 i 2 ustawy, w myśl których wyklucza się:
1) wykonawców, którzy w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania wyrządzili szkodę nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania, chyba że niewykonanie lub nienależyte wykonanie jest następstwem okoliczności, za które wykonawca nie ponosi odpowiedzialności;
2) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego;
3) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
5) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie lub związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
6) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
7) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-aukcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie lub związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
8) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie lub związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego;
9) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary;
10) wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3.

2. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy:
1) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji; przepisu nie stosuje się do wykonawców, którym udziela się zamówienia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt. 2 lub art. 67 ust. 1 pkt. 1 i 2;
2) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
3) nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3;
4) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą



oświadczając jednocześnie, że wymienione przyczyny nas nie dotyczą.




…………………….





Miejscowość i data


----------------------------------------------------------------------
4.












SAMORZĄD GMINY GNIEWKOWO
UL. 17 STYCZNIA 11
88-140 GNIEWKOWO
www.gniewkowo.pl
urzad.gniewkowo@ kujawy. com.pl
Godziny urzędowania: poniedziałek, środa, czwartek, piątek 7:00 do 15:00
wtorek 8:00 do 16:00





Znak: 341- 24 /2006



S P E C Y F I K A C J A I S T O T N Y C H W A R U N K Ó W Z A M Ó W I E N I A



Na zadanie : „Budowa boisk w miejscowościach Lipie i Suchatówka oraz wyposażenie
świetlicy w Lipiu”





Przetarg nieograniczony



Gniewkowo, dnia 06 .09. 2006



ZATWIERDZIŁ


















SPIS TREŚCI


I. Zamawiający.
II. Opis przedmiotu zamówienia.
III. Warunki wymagane od wykonawców oraz wykaz dokumentów, jakie
należy załączyć do oferty w celu ich potwierdzenia.
IV. Sposób oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców.
V. Zebranie wykonawców.
VI. Wadium.
VII. Opis sposobu przygotowania oferty.
VIII. Kryteria oceny oferty oraz ich znaczenie.
IX. Opis sposobu oceny oferty.
X. Termin i miejsce złożenia oferty.
XI. Termin związania ofertą.
XII. Termin i miejsce otwarcia ofert.
XIII. Tryb otwarcia ofert.
XIV. Ogłoszenie wyników o przetargu.
XV. Nazwisko osoby uprawnionej do kontaktowania się z wykonawcami.
XVI. Pouczenie o środkach odwoławczych.
XVII. Wybór wykonawcy.
XVIII. Informacje dotyczące umowy.
XIX. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy.
XX. Termin wykonania zamówienia.

























SAMORZĄD GMINY GNIEWKOWO

Działając na podstawie art. 42 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych /Dz. U Nr 19 poz. 177 ze zmianami/



p r z e d s t a w i a

Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia dla zadania : Budowa boisk w miejscowościach Lipie i Suchatówka oraz wyposażenie świetlicy w Lipiu.

Rozdział I. ZAMAWIAJĄCY

SAMORZĄD GMINY GNIEWKOWO
UL. 17 Stycznia 11
88-140 GNIEWKOWO
Telef. /052/ 3543008
Fax /052/ 3543037


Niniejsza Specyfikacja jest specyfikacją istotnych warunków zamówienia w rozumieniu art. 36 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r /Dz.U Nr 19 poz. 177 ze zmianami/

Rozdział II. Określenie przedmiotu zamówienia

Dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych.
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wyposażenia wg załączników do SIWZ od nr 1 do 7. Wyposażenie fabrycznie nowe, nie noszące śladów uszkodzeń i użytkowania, wolne od wad. Wyposażenie wraz z transportem na miejsce tj. świetlica Lipie i montażem na miejscu oraz instrukcjami obsługi.

CZĘŚĆ A- GRY ŚWIETLICOWE ORAZ ARTYKUŁY I SPRZET SPORTOWY
CZĘŚĆ B- MEBLE
CZĘŚĆ C- INSTRUMENTY MUZYCZNE I ICH CZĘŚCI
CZEŚĆ D- SPRZĘT AGD I RTV
CZĘŚĆ E- ZASTAWA STOŁOWA I KUCHENNA
CZĘŚĆ F- TKANINY
CZĘŚĆ G- OSPRZĘT WEWNĘTRZNY DO BUDYNKÓW



KODY CPV
- Artykuły i sprzęt sportowy 36400000-5
- Gry 36524000-0
- Bilard 36533000-6
- Sprzęt gimnastyczny 36420000-1
- Meble 36100000-2
- Stoliki 36133313-9
- Krzesła 36115000-0
- Szafy 36131400-2
- Blaty 36131300-1
- Stoły 36133312-2
- Instrumenty muzyczne i ich części 36300000-4
- Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego
I wyroby zaprowiantowania 36670000-8
- Sprzęt kuchenny 36671000-5
- Zastawa stołowa i kuchenna 36671200-7
- Filiżanki i szklanki 36671120-2
- Sztućce i talerze jednorazowe 36672110-6
- Sprzęt telewizyjny i audiowizualny 32320000-2
- Tkaniny 17160000-1
- Osprzęt wewnętrzny do budynków 28815800-6
- Karnisze 28815810-9

Rozdział III. Warunki wymagane od wykonawców oraz wykaz dokumentów, jakie należy załączyć do oferty w celu ich potwierdzenia.


1. Zamawiający wymaga by wykonawca złożył oświadczenie na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający wymaga by wykonawca złożył oświadczenie wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych.
3. Zamawiający wymaga by wykonawca posiadał uprawnienia do występowania w obrocie prawnym tj. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m- cy przed upływem terminu składania ofert.

IV. Sposób oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców.

Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według zasady „spełnia – nie spełnia”. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty.


Rozdział V. Zebranie wykonawców.

Zamawiający nie zamierza zwoływać zebrania wykonawców


Rozdział VI. Wadium
Nie przewiduje się pobierania wadium


Rozdział VII. Opis sposobu przygotowania oferty.

1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, pismem maszynowym lub komputerowym zgodnie z wymogami określonymi w niniejszej specyfikacji.
2. Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy, zgodnie z formą reprezentacji oferenta określoną w rejestrze handlowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej firmy.
3. Za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis z pieczątką, oferta musi być podpisana w sposób wyrażający oświadczenie woli zgodnie z postanowieniami Kodeksu Cywilnego.
4. Do oferty należy dołączyć wymagane dokumenty.
5. Cenę należy określać w wysokości netto oraz brutto.
6. Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę dot. zakresu zamówienia.
7. Oferta musi być spięta lub zszyta w sposób trwały uniemożliwiający jej zdekompletowanie.
8. Wszelkie oświadczenia, dokumenty oraz kserokopie dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem, w formie pisemnej, własnoręcznym podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania firmy.
9. Poprawki lub zmiany w tekście muszą być naniesione czytelnie, datowane i sygnowane podpisem oferenta.
10. Oferent zamieści w wewnętrznej i zewnętrznej kopercie, która:
- będzie zaadresowana do Zamawiającego,
- będzie posiadała oznaczenie Oferta „Wyposażenie świetlicy Lipie – część A”
„ Wyposażenie świetlicy Lipie – część B”
itp.
- zapis „Nie otwierać przed 15.09.2006 godziną 10.30
Dodatkowo koperta wewnętrzna będzie posiadała nazwę i adres oferenta, aby można było odesłać ofertę w przypadku opóźnienia.
Uwaga! Na kopercie zewnętrznej nie należy podawać nazwy i adresu oferenta.
11. Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które oferent zastrzega, że nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania wykonawca oznacza w swojej ofercie.
12. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
13. Wykonawca nie może wycofać oferty ani wprowadzić do niej zmian i uzupełnień po upływie terminu składania ofert.
14. Formularz oferty w/ g załączonego wzoru
15. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania w ramach oferty prawdziwych informacji i danych. Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawcę, jeśli po sprawdzeniu stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje są nieprawdziwe.
16. Wykonawca może zwrócić się pisemnie do Zamawiającego o wyjaśnienie SIWZ. Zamawiający niezwłocznie udzieli pisemnych wyjaśnień, chyba że prośba o wyjaśnienie specyfikacji wpłynęła do Zamawiającego na mniej niż 6 dni przed terminem otwarcia ofert. Jednocześnie pisemna treść wyjaśnienia zostanie przesłana wszystkim Wykonawcom, którzy pobrali SIWZ od Zamawiającego bez ujawniania źródła zapytania.



17. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w każdym czasie przed upływem składania ofert zmodyfikować treść SIWZ. Dokonane w ten sposób uzupełnienie stanie się częścią SIWZ i zostanie przekazane wszystkim wykonawcom i będzie dla nich wiążące.
18. Zamawiający przedłuży termin składania ofert w celu umożliwienia Wykonawcom uwzględnienia w przygotowanych ofertach otrzymanych wyjaśnień albo uzupełnień dotyczących SIWZ. Na wniosek Wykonawcy, który nie jest w stanie złożyć oferty w wyznaczonym terminie z powodu okoliczności od niego niezależnych, Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert przed jego upływem, powiadamiając o tym wszystkich Wykonawców, którzy otrzymali SIWZ. Przedłużenie terminu składania ofert jest dopuszczalne tylko przed jego upływem.
19.Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne powiadomienie przed upływem terminu składania ofert. Powiadomienie musi być złożone według takich samych zasad jak składana Oferta z dopiskiem ZMIANA/WYCOFANIE.

Rozdział VIII. Kryteria oceny oferty oraz ich znaczenie.

Przy ocenie złożonych ofert Zamawiający będzie się kierował kryterium ceny – 100%

Rozdział IX. Opis sposobu obliczenia ceny oferty.
Jako kryterium wyboru ofert przyjmuje się najniższy koszt wykonania zadania. Zamawiający udzieli zamówienia oferentowi, którego oferta odpowiada wymogom ustawy i niniejszej specyfikacji. Oferta zostanie wybrana w oparciu o kryterium ceny – 100%.
Cena brutto będzie brana pod uwagę przez Komisję Przetargową.
O ile jednak oferent nie jest płatnikiem podatku od towarów i usług, zaznacza w ofercie, że nie jest płatnikiem podatku VAT.
Rozliczenie za wykonane zamówienie w zł.

Rozdział X. Termin i miejsce złożenia oferty.

Termin składania ofert upływa dnia 15.09.2006 o godz. 10 00.
Oferty należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Gniewkowie ul. 17 Stycznia 11, pokój nr 6.
Oferty złożone po terminie zwraca się bez otwierania.


Rozdział XI. Termin związania ofertą.

Wykonawca związany jest ofertą przez okres 30 dni.
Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.


Rozdział XII. Termin i miejsce otwarcia ofert.

Publiczne otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.09.2006 r o godz. 10.30 w sali nr 20 Urzędu Miejskiego ul. 17 Stycznia 11.
Otwarcie ofert jest jawne /zgodnie z art. 86 ust. 2 prawa zamówień publicznych dzień,
w którym upływa termin składania ofert jest dniem ich otwarcia/.



Rozdział XIII. Tryb otwarcia ofert.

Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający podaje kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
W czasie publicznego otwarcia ofert komisja przetargowa dokonuje:
 sprawdzenia nienaruszalności zewnętrznych kopert lub opakowań z ofertami,
 zbadania czy oferty złożone są w terminie,
 wycofania ofert z napisem „Wycofane”,
 otwarcia pozostałych ofert z podaniem nazwy Wykonawcy, adresu, siedziby wykonawcy, którego oferta jest otwierana i ceny zadania.
 sporządzenia protokołu z ewentualnych uwag osób obecnych na posiedzeniu
W części niejawnej przetargu komisja dokona sprawdzenia, czy oferty:
 wpłynęły od Wykonawców uprawnionych do występowania w niniejszym przetargu,
 zostały prawidłowo podpisane,
 odpowiadają wymaganiom podanym w dokumentacji przetargowej /odpowiadają na zapotrzebowanie opisane w SIWZ i zawierają odpowiednie załączniki i oświadczenia/,
 odpowiadają zasadom i wymogom określonym w ustawie prawo zamówień publicznych.


Rozdział XIV. Ogłoszenie wyników przetargu.

Ogłoszenie o rozstrzygnięciu przetargu zostanie wywieszone w siedzibie Zamawiającego na tablicy ogłoszeń, umieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie www.gniewkowo.pl . Niezależnie od tego wszyscy Wykonawcy zostaną niezwłocznie poinformowani pisemnie o wyborze najkorzystniejszej oferty. Zawiadomienie będzie zawierać nazwę i siedzibę oferenta, którego ofertę wybrano oraz cenę realizacji zamówienia.


Rozdział XV. Osoby uprawnionej do kontaktowania się Wykonawcami.

Osobami uprawnionymi do kontaktowania się z Wykonawcami są :
 Wiesława Brzuska tel. 52) 35 43 013; pok. nr 10 UM Gniewkowo
 Anna Kulon tel. 52) 35 43 014; pok. nr 11 UM Gniewkowo

Rozdział XVI. Pouczenie o środkach odwoławczych.

Wykonawcom, których interes prawny doznał uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego określonych w ustawie zasad udzielania zamówień przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych /Dz.U Nr 19 poz. 177 ze zmianami/.

Rozdział XVII. Wybór Wykonawcy.

Zamawiający podpisze umowę, po rozstrzygnięciu przetargu z oferentem, który przedłożył ofertę najkorzystniejszą z punktu widzenia kryteriów przyjętych w rozdziale VIII SIWZ.




Rozdział XVIII. Informacje dotyczące umowy .


 Zawarte we wzorze umowy.

Rozdział XIX. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy.

 Zawarte we wzorze umowy.


Rozdział XX. Termin wykonania zamówienia i okres gwarancji.

Termin wykonania zadania od podpisania umowy do 31.10.2006 r .
Gwarancja minimum 12 miesięcy.


Załączniki do SIWZ :
1. Zakres zadania część A - zał. nr 1
2. Zakres zadania część B - zał. nr 2
3. Zakres zadania część C - zał. nr 3
4. Zakres zadania część D - zał. nr 4
5. Zakres zadania część E - zał. nr 5
6. Zakres zadania część F - zał. nr 6
7. Zakres zadania część G - zał. nr 7
8. Wzór formularza ofertowego - zał. nr 8
9. Oświadczenie z art.22 ust. 1 - zał. nr 9
10.Oświadczenie z art.24 ust. 1 i 2 - zał. nr 10
11.Wzór umowy - zał. nr 11


----------------------------------------------------------------------

5.

Załącznik nr 11
Wzór umowy

Umowa Nr ...............

Zawarta w dniu................................... r w Gniewkowie pomiędzy Gminą Gniewkowo NIP 556-25-63-314, ul. 17 Stycznia11, 88-140Gniewkowo, którą reprezentuje :
Burmistrz Gniewkowa - mgr inż. Jerzy Maza
Przy kontrasygnacie Skarbnika Gminy - Janiny Kowalskiej
Zwaną „Zamawiającym”,
a
.............................................................................................................................
.............................................................................................................................
którego reprezentuje :

.............................................................................................................................
zwaną dalej Wykonawcą,
o następującej treści :
§ 1

1. Zamawiający zleca , a Wykonawca przyjmuje do wykonania -dostawę sprzętu zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i złożoną ofertą, które stanowią załącznik do niniejszej umowy.
2. Dostawa obejmuje również transport do świetlicy w miejscowości Lipie oraz montaż i instrukcje obsługi.
§2

1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia do dnia 31.10.2006r.
1. Dowodem wykonania przedmiotu umowy będzie protokół zdawczo -odbiorczy.

§4
1. Zamawiający zapłaci Wykonawcy za realizację przedmiotu niniejszej umowy wynagrodzenie w wysokości......................................................zł brutto
(słownie: .....................................................................................................zł ),
2. Cena zwiera podatek VAT ......................................zł.
3. Zapłata za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi przelewem, w oparciu o fakturę wystawioną na podstawie protokołu zdawczo -odbiorczego, w terminie 30 dni od daty jej otrzymania przez Zamawiającego.

§5
1. Wykonawca gwarantuje, że sprzęt dostarczony w ramach niniejszej umowy jest fabrycznie nowy, nieużywany i jest zgodny z przedstawioną ofertą.

2. Wykonawca udziela Zamawiającemu................. miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot umowy licząc od dnia odbioru.




§ 6
W sprawach związanych z realizacją umowy Zamawiającego reprezentować będzie.................................................. , a Wykonawcę..............................................

§ 7
1. Jeśli w toku odbioru sprzętu zostaną stwierdzone wady lub będzie on niesprawny, Zamawiający odmówi odbioru przedmiotu umowy.
2. Jeśli sprzęt wadliwy zostanie wymieniony na nowy bez wad po terminie przewidzianym na wykonanie przedmiotu umowy, to Wykonawca pozostaje w zwłoce ze spełnieniem zobowiązania.
3. W przypadku odebrania przedmiotu umowy bez zastrzeżeń uważa się, że Wykonawca spełnił zobowiązanie w dniu odbioru.
4. Wykonawca nie może odmówić wymiany wadliwego sprzętu bez względu na wysokość związanych z tym kosztów.

§ 8
Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną za zwłokę w wykonani przedmiotu umowy w wysokości 0,5% wartości umowy netto za każdy dzień zwłoki.

§ 9
Wszelkie zmiany do niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

§ 10
W sprawach nieuregulowanych umową zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy -prawo zamówień publicznych.

§ 11
Ewentualne spory wynikające z umowy, których Stronom nie uda się rozstrzygnąć polubownie będzie sąd właściwy dla siedziby Zamawiającego.

§ 12
Umowę sporządzono w 4 jednobrzmiących egzemplarzach, 1 dla Wykonawcy i 3 dla Zamawiającego.





ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCA






















































Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 marca 2008 00:37
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jadwiga Stefańska
Ilość wyświetleń: 1132
05 marca 2008 00:37 (Jadwiga Stefańska) - Utworzenie dokumentu