Przetargi - archiwum

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na zadanie: "Usługi transportowe wraz z dostawą kruszywa do napraw dróg gminnych"

Urząd Miejski w Gniewkowie
Ul. 17 stycznia 11
88-140 Gniewkowo
Znak. 341 – 4/08

Ogłoszenie o Przetargu Nieograniczonym
na usługi, których szacunkowa wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych

na zadanie: „Usługi transportowe wraz z dostawą kruszywa do napraw dróg gminnych”.


1. Nazwa oraz adres zamawiającego.
Burmistrz Gniewkowa
UL. 17 Stycznia 11
88-140 Gniewkowo
Woj. Kujawsko-Pomorskie, Powiat Inowrocławski
Telefon: (052) 354 30 14, Fax: (052) 354 30 37
Strona internetowa: www.gniewkowo.com.pl e-mail: urzad@gniewkowo.com.pl

2. Tryb zamówienia - przetarg nieograniczony.
3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
a) zakup przez Wykonawcę kruszywa wraz z dostawą na remontowane odcinki dróg,
b) rozładunek dostarczonego kruszywa wraz z jego wyrównaniem na remontowanym odcinku drogi, które polega na uzupełnieniu kruszywem ubytków w drogach położonych na terenie gminy Gniewkowo.
2. Kruszywo należy dostarczyć i wyrównać na drogach Gminy Gniewkowo wskazanych przez Zamawiającego.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do telefonicznego uzgadniania z Wykonawcą kolejności dróg przeznaczonych do remontu z 24 godzinnym wyprzedzeniem.
4. Zamawiający zlecać będzie prace będące przedmiotem zamówienia w miarę jego bieżących potrzeb w formie pisemnej lub faksem z określeniem zakresu pracy i terminu wykonania.
5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi:
Zadanie nr 1 - uzupełnienie żużlem (ze spalania miału węglowego) ubytków w nawierzchniach dróg obejmujące:
- zakup przez Wykonawcę we własnym zakresie żużla przeznaczonego do uzupełniania ubytków w drogach,
- dowóz zakupionego żużla na remontowany odcinek drogi na terenie Gminy Gniewkowo,
- cząstkowy rozładunek żużla na drogę, w poszczególne ubytki w drodze,
- ręczne lub mechaniczne wyrównanie żużla na drodze,
- szacowana ilość żużla przeznaczonego na remonty dróg – 2.400 ton

Zadanie nr 2 - uzupełnienie kamieniem wapiennym o frakcjach: 0-16 mm, 16-31,5 mm, 31,5-62 mm oraz żwirem gruboziarnistym o frakcji od 2-25 mm ubytków w nawierzchniach dróg obejmujące:
- zakup przez Wykonawcę we własnym zakresie kamienia wapiennego o odpowiedniej frakcji oraz żwiru gruboziarnistego,
- dowóz zakupionego materiału na remontowany odcinek drogi na terenie Gminy Gniewkowo,
- cząstkowy rozładunek materiału na drogę, w poszczególne ubytki w drodze,
- ręczne lub mechaniczne wyrównanie materiału na drodze,
- szacowana ilość kamienia wapiennego przeznaczonego na remonty dróg – 300 ton
- szacowana ilość żwiru przeznaczonego na remonty dróg – 200 ton

Zadanie nr 3 - uzupełnienie gruzem ubytków w nawierzchniach dróg obejmujące:
- gruz betonowo-ceglany o frakcji 0-63 mm bez zanieczyszczeń obcych (drut, metal, szkło, śmieci, gazobeton),
- zakup przez Wykonawcę we własnym zakresie gruzu przeznaczonego do uzupełniania ubytków w drogach,
- dowóz zakupionego gruzu na remontowany odcinek drogi na terenie Gminy Gniewkowo,
- cząstkowy rozładunek gruzu na drogę, w poszczególne ubytki w drodze,
- ręczne lub mechaniczne wyrównanie gruzu na drodze,
- szacowana ilość gruzu przeznaczonego na remonty dróg – 200 ton

6. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedno lub wiele zadań.
7. Części zamówienia (zadania) nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w części zamówienia (zadaniu) zostaną odrzucone.
8. Rozliczenie za wykonane prace odbywać się będzie za tonę wbudowanego kruszywa w remontowaną drogę z uwzględnieniem wszystkich czynności wymienionych w poszczególnych zadaniach.
9. Podana w poszczególnych zadaniach wielkość kruszywa przeznaczonego do wbudowania w drogę jest ilością przewidywaną i może ulec zmianie.
10. W przypadku zmniejszenia w/w ilości kruszywa Wykonawca nie nabywa prawa do jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
4. SIWZ do uzyskania pod adresem: można pobrać ze strony internetowej www.gniewkowo.com.pl - Biuletyn Informacji Publicznej, zakładka Przetargi, otrzymać w siedzibie zamawiającego (Urząd Miejski w Gniewkowie), pokój nr 11 lub pocztą.
W przypadku pobrania materiałów przetargowych w formie papierowej cena wynosi 15 zł.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
7. Termin wykonania zadania: Zamówienie będzie realizowane od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2008r.
8. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
4) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych.
5) Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według zasady „spełnia” lub „nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Oferta Wykonawcy wykluczonego uznana będzie za odrzuconą.
6) Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w terminie składania ofert nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów.
9. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.
1) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył:
1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ,
2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie objętych zamówieniem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
3) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne z przyczyn przewidzianych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ,
4) oświadczenie, że Wykonawca o nie zaleganiu z płatnościami, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
2) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył:
1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 2 usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
3) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył:
1) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument (aktualne przynajmniej na dzień składania ofert) potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
10. Wadium: Zamawiający nie wyznacza wadium.
11. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: CENA brutto - 100 %
12. Osoby upoważnione do kontaktów z oferentami: od poniedziałku do piątku w godz. od 800-1500 w Urzędzie Miejskim w Gniewkowie są:
1) w sprawach technicznych zamówienia :
- Adam Witczak, tel. (052) 354 30 15, pokój nr 12,
2) w sprawach zamówienia dotyczących SIWZ:
- Mirosław Chwiałkowski, tel. (052) 354 30 14, pokój nr 11.
13. Miejsce i termin składania ofert:
Urząd Miejski w Gniewkowie, ul. 17 Stycznia 11, 88-140 Gniewkowo, sekretariat - pokój nr 6, do dnia 12.02.2008r. do godz. 10:00.
Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim w Gniewkowie, ul. 17 Stycznia 11, 88-140 Gniewkowo, pokój nr 20, dnia 12.02.2008r. o godz. 10:30.
14. Termin związania ofertą: 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.
15. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
16. Treść niniejszego ogłoszenia została zamieszczona w Biuletynie Zamówień Publicznych na stronach portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 04.02.2008r.


Z up. Burmistrza

mgr Paweł Drzażdżewski
Zastępca Burmistrza
Gniewkowo, dnia 04.02.2008r.


Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 marca 2008 00:38
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jadwiga Stefańska
Ilość wyświetleń: 1727
05 marca 2008 00:38 (Jadwiga Stefańska) - Utworzenie dokumentu