Przetargi - archiwum

Przetarg na projekt i budowę budynku socjalnego


341-11/2006
Gniewkowo, dnia 2006-04-27







Przedmiot zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie budynku socjalnego w Gniewkowie

1. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:


GMINA GNIEWKOWO
ul. 17 Stycznia 11
88-140 Gniewkowo
www.gniewkowo.pl
E-mail : urzad.gniewkowo@kujawy.com.pl
Godziny urzędowania:
7 00 - 15 00 poniedziałek, środa, czwartek, piątek
8 00 - 16 00 wtorek

2. Określenie trybu zamówienia:
przetarg nieograniczony

3. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia
SIWZ można odebrać w budynku Urzędu Miejskiego
w Gniewkowie od dnia 27 kwietnia w pokoju nr 10 w godz. urzędowania.
Koszt uzyskania specyfikacji wynosi 150 zł.

4. Opis przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o
możliwości składania ofert częściowych:

4.1. Oferta musi dotyczyć zaprojektowania i kompleksowego wykonania obiektu - nie przewiduje się składania ofert częściowych .

Od potencjalnych oferentów wymagane jest:
 opracowanie kompletnego projektu technicznego (cześć opisowa, graficzna, obliczenia , szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót) wraz z wszelkimi uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na budowę oraz realizację obiektu pod klucz.
 wykonanie na podstawie w/w opracowania, w terminie określonym w umowie wszelkich prac budowlanych na przedmiotowym obiekcie umożliwiających uzyskanie pozwolenia na jego użytkowanie.
4.2. Opis przedmiotu, wielkości i zakresu zamówienia:

Przyjęto koncepcję obiektu składającego się z dwóch segmentów z możliwością
dobudowy trzeciego.

 przeznaczenie: budynek mieszkalny wielorodzinny z mieszkaniami socjalnymi
 lokalizacja: Gniewkowo, ul. Cmentarna 4
działka geodezyjna nr 43/6, obręb 0169 – Gniewkowo
 właściciel działki: Gmina Gniewkowo
 ilość segmentów: 1 czterokondygnacyjne (12 mieszkań) 1 trzykondygnacyjny (9 mieszkań)
 ilość mieszkań : 21
 ilość kondygnacji: 4 i 3
 ilość mieszkań na kondygnacji: 3 w jednym segmencie
 klatki schodowe: 2 (szer. wg obowiązujących przepisów )
 podpiwniczenie: pod całym obiektem
 powierzchnia zabudowy : 340 - 350 m2
 powierzchnia mieszkań: 980 - 1000 m---2
 wysokość kondygnacji mieszkalnej: 2,80 m
 wysokość pomieszczeń piwnicy: 2,20 m
 struktura mieszkań:
 na kondygnacji powtarzalnej w jednym segmencie przewiduje się trzy
mieszkania:
M-1 ok. 35 m2 - 1 szt.
M-2 ok. 45 m2 – 2 szt.
 w całym obiekcie M-1 - 7 szt. i M-2 – 14 szt.

Przedmiot zamówienia (oznaczenie wg CPV) :
45000000-7 Roboty budowlane
45300000-0 Roboty w zakresie instalacji budowlanych
45112720-8 Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

5. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

6. Termin wykonania zamówienia:
Zamówienie podzielone zostało na dwa etapy:
 Termin składania ofert do dnia 19.06.2006r.
 Termin wyboru Wykonawcy 19.06.2006r.
 Termin realizacji zamówienia od 15.07 - 30.11.2006r.

7. Opis warunków udziału w postępowaniu, ich znaczenie oraz sposób oceny
spełniania tych warunków:

W postępowaniu mogą brać udział wykonawcy, którzy:
1) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami
ustawowymi,
2) posiadają niezbędne uprawnienia lub kwalifikacje do wykonywania zamówienia w tym względzie:
Projektant - uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie.
Kierownik budowy – uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w
budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej i doświadczenie w
kierowaniu robotami o zakresie objętym zamówieniem odpowiadające
wymaganiom określonym w ustawie Prawo Budowlane
Kierownicy robót branżowych – uprawnienia do wykonywania samodzielnych
funkcji w budownictwie stosownie do pełnionych funkcji kierowania
odpowiednimi rodzajami robót – w specjalności: drogowej, instalacji i urządzeń
cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
elektrycznych
Kadra kierownicza( kierownik budowy i kierownicy robót) musi być wpisana na
listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
Kadra wykonawcza (pracownicy produkcyjni)- kwalifikacje niezbędne do
wykonania prac związanych z realizacją zamówienia w zakresie robót
konstrukcyjnych, instalacji sanitarnych, ciepłowniczych oraz elektrycznych
3) posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz potencjał techniczny gwarantujący wykonanie zamówienia, w tym względzie:
wykażą i udokumentują (referencje, opinie, listy polecające), w okresie ostatnich
2 lat przynajmniej jednego obiektu odpowiadającego swoim rodzajem robotom
budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. , dysponują pracownikami
posiadającymi odpowiednie kwalifikacje do wykonania robót, dysponują sprzętem
niezbędnym do realizacji zamówienia (wszystkich branż) sprzętem
4) posiadają sytuacje ekonomiczną i finansową gwarantującą wykonanie robót w ustalonym terminie w tym względzie:
5) nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych
6) zobowiążą się do przedstawienia po podpisaniu umowy opracowanego programu zapewnienia jakości robót.

Warunki udziału w postępowaniu i ich znaczenie

Warunek Nr 1 ( pkt. 1 , 2 i 5 )
a) występują w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi.
b) osoby wykonujące samodzielne funkcje w budownictwie i kierujący robotami
posiadają odpowiednie uprawnienia w zakresie i specjalności stosownie do rodzaju
wykonywanych czynności i odpowiadające wymaganiom budowy.
c) nie zalegają z należnymi opłatami i składkami wobec Skarbu Państwa i ZUS-u
d) wobec Wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości
e) dla Wykonawcy będącym podmiotem zbiorowym sąd nie orzekł zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne
f) wykonawca nie wykonał czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania, ani nie posługiwał się w tym celu osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności.
Ocena spełnienia warunku
Spełnia/ nie spełnia
podstawa oceny:
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do
ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do
rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie
właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w
zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24
ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert ,
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego
Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem
podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub
zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie
na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego
organu , wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania
ofert.
- wykaz kadry kierowniczej i nadzoru z dokumentami zaświadczającymi o posiadanych
kwalifikacjach i przynależności do RIIB,

Warunek 2 ( pkt. 3)

Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny , dysponują
pracownikami zdolnymi do wykonania zadania .
Ocena spełnienia warunku
spełnia/ nie spełnia
podstawa oceny:
- wykaz ilość wykonanych w okresie ostatnich 2 lat obiektów (o złożoności ,wielkości i
wartości odpowiadającej przedmiotowi zamówienia) oraz dokumenty potwierdzające
należyte ich wykonanie,
- wykaz posiadanego sprzętu technicznego niezbędnego do wykonania zamówienia ,
- wykaz pracowników zdolnych produkcyjnych do wykonania zadania (wg. specjalności)
wraz z dokumentami zaświadczającymi posiadanie odpowiednich kwalifikacji .

Warunek 3 ( pkt. 4)
Posiadają odpowiednią sytuację finansową i ekonomiczną gwarantującą wykonanie zamówienia:
a) posiadają środki finansowe własne lub zdolność kredytowa w wysokości min.
1500 000 PLN,
b) Posiadają ubezpieczona działalność gospodarczą od OC na kwotę nie mniejszą niż 200 000 PLN.
Ocena spełnienia warunku
spełnia/ nie spełnia
podstawa oceny:
- informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy,
potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową
wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert,
- polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest
ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
gospodarczej.

Warunek 4 ( pkt. 6 )
Złożenie odpowiednich oświadczeń w ofercie:
Ocena spełnienia warunków
spełnia / nie spełnia
podstawa oceny – złożenie oświadczeń i dokumentów:
- dokumenty stwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z
przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych
- oświadczenie o zapoznaniu się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie wnoszenie do niej zastrzeżeń,
- oświadczenie, że zdobyto konieczne informacje dotyczące realizacji zamówienia oraz przygotowania i złożenia oferty,
- oświadczenie, że dokonano wizji lokalnej na terenie, gdzie będą realizowane roboty objęte zamówieniem,
- oświadczenie, że przedstawione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, postanowienia do umowy i zawarte w projekcie umowy zostały zaakceptowane, a umowa zawarta będzie na warunkach określonych powyżej,
- deklaracja wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej w wysokości 10 % wysokości wartości robót,
- deklaracja wniesienia zabezpieczenia terminowego wykonania umowy w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej w wysokości utraconej dotacji ( 472 550 zł.)przez Zamawiającego za nie dotrzymanie terminu przekazania obiektu do użytku
- zobowiązanie do przedstawienia (po podpisaniu umowy) programu zapewnienia jakości obowiązującego w firmie.
- oświadczenie , że zostanie sporządzona dokumentacja powykonawcza i inwentaryzacja geodezyjna,

8. Informacja na temat wadium:
wadium wynosi 50 000 zł – dokument potwierdzający wpłatę musi być załączony do
oferty

9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Nazwa kryterium Wartość kryterium
Cena przedmiotu zamówienia 80%
Rozwiązania techniczno- funkcjonalne 20%

10. miejsce i termin składania ofert:
w siedzibie zamawiającego
GMINA GNIEWKOWO
ul. 17 Stycznia 11
88-140 Gniewkowo
Pokój nr 6
do dnia 2006-06-16 do godz. 10:00
11. miejsce i termin otwarcia ofert:
w siedzibie zamawiającego
GMINA GNIEWKOWO
ul. 17 Stycznia 11
88-140 Gniewkowo
Pokój nr 20
do dnia 2006-06-16 do godz. 1030
12.termin związania ofertą
okres 30 dni tj. do dnia 2006.07.16
13. Ogłoszenie o zamówieniu przekazano Prezesowi UZP dnia 2005-04-27





________________________________
GMINA GNIEWKOWO

Podpisał (-)Z-ca Burmistrza - mgr inz. Tomasz Sołtys

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 05 marca 2008 00:38
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jadwiga Stefańska
Ilość wyświetleń: 1116
05 marca 2008 00:38 (Jadwiga Stefańska) - Utworzenie dokumentu