Przetargi - archiwum

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na roboty budowlane zadanie Adaptacja części budynku na cele kulturalnorekreacyjne

Burmistrz Gniewkowa Ul. 17 stycznia 11 88-140 Gniewkowo Znak. 341 – 7/08 Ogłoszenie o Przetargu Nieograniczonym na roboty budowlane, których szacunkowa wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych na zadanie: „Adaptacja części budynku na cele kulturalno-rekreacyjne” 1. Nazwa oraz adres zamawiającego. Burmistrz Gniewkowa UL. 17 Stycznia 11 88-140 Gniewkowo Woj. Kujawsko-Pomorskie, Powiat Inowrocławski Telefon: (052) 354 30 14, Fax: (052) 354 30 37 Strona internetowa: www.gniewkowo.com.pl e-mail: urzad@gniewkowo.com.pl 2. Tryb zamówienia - przetarg nieograniczony. 3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest adaptacja części budynku łącznicy telekomunikacyjnej na cele kulturalno-rekreacyjne. 4. SIWZ do uzyskania pod adresem: można pobrać ze strony internetowej www.gniewkowo.com.pl - Biuletyn Informacji Publicznej, zakładka Przetargi, otrzymać w siedzibie zamawiającego (Urząd Miejski w Gniewkowie), pokój nr 11 lub pocztą. W przypadku pobrania materiałów przetargowych w formie papierowej cena wynosi 15 zł. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7. Termin wykonania zadania: do dnia 30.06.2008r. 8. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. 5) Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według zasady „spełnia” lub „nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Oferta Wykonawcy wykluczonego uznana będzie za odrzuconą. 6) Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w terminie składania ofert nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów. 9. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1) W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył: 1) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie objętych zamówieniem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne z przyczyn przewidzianych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, 2) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył: 1) wykaz wykonanych co najmniej 1 roboty budowlanej w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (tj. budowa lub adaptacja budynku na kwotę co najmniej 40.000 zł) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, 2) dokument potwierdzający, że dysponuje kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w tym zakresie oraz należy (na dzień składania ofert) do właściwej izby samorządu zawodowego, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ, 3) dokument potwierdzający, że dysponuje kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia oraz należy (na dzień składania ofert) do właściwej izby samorządu zawodowego, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ, 4) dokument potwierdzający, że dysponuje kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi o specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ, 3) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył: 1) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument (aktualne przynajmniej na dzień składania ofert) potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 10. Wadium: Ustala się wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 4.000 zł (słownie: cztery tysiące złotych). 11. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: CENA - 100 % 12. Osoby upoważnione do kontaktów z oferentami: od poniedziałku do piątku w godz. od 800-1500 w Urzędzie Miejskim w Gniewkowie są: 1) w sprawach technicznych zamówienia : - Ilona Przybylska, tel. (052) 354 30 16, pokój nr 13, 2) w sprawach zamówienia dotyczących SIWZ: - Mirosław Chwiałkowski, tel. (052) 354 30 14, pokój nr 11. 13. Miejsce i termin składania ofert: Urząd Miejski w Gniewkowie, ul. 17 Stycznia 11, 88-140 Gniewkowo, sekretariat - pokój nr 6, do dnia 28.03.2008r. do godz. 10:00. Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim w Gniewkowie, ul. 17 Stycznia 11, 88-140 Gniewkowo, pokój nr 20, dnia 28.03.2008r. o godz. 10:30. 14. Termin związania ofertą: 30 dni od daty upływu terminu składania ofert. 15. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 16. Treść niniejszego ogłoszenia została zamieszczona w Biuletynie Zamówień Publicznych na stronach portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 07.03.2008r. Zatwierdził: Burmistrz Gniewkowa mgr Adam Roszak Gniewkowo, dnia 07.03.2008r.

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 07 marca 2008 13:46
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jadwiga Stefańska
Ilość wyświetleń: 1806
07 marca 2008 13:57 (Jadwiga Stefańska) - Dodanie załącznika.
07 marca 2008 13:56 (Jadwiga Stefańska) - Dodanie załącznika.
07 marca 2008 13:56 (Jadwiga Stefańska) - Dodanie załącznika.