Przetargi - archiwum

Dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Gniewkowie

Burmistrz Gniewkowa

Ul. 17 stycznia 11

88-140 Gniewkowo

Gniewkowo, dnia 11.03.2008 r.

Znak. 341-O/3/08

 

 

Zapytanie ofertowe

 

 

B U R M I S T R Z   G N I E W K O W A

kieruje zapytanie ofertowe na zadanie:

„Dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Gniewkowie”

 

 

Charakterystyka zadania:

1.        Zamawiający: Urząd Miejski w Gniewkowie, reprezentowany przez Burmistrza Gniewkowa Adama Roszaka, ul. 17 stycznia 11, 88-140 Gniewkowo.

2.        Tryb zamówienia: wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000 euro.

3.        Nazwa zadania: Dostawa artykułów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Gniewkowie.

4.        Opis przedmiotu zamówienia:

1)   Dostawa artykułów biurowych o charakterystyce i w ilościach wykazanych w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.

2)   Rozliczenie pomiędzy zamawiającym a dostawcą nastąpi po zrealizowanej prawidłowo dostawie, według cen jednostkowych przedstawionych w ofercie.

3)   Miejscem dostaw jest Urząd Miejski w Gniewkowie, ul.17 stycznia 11, 88-140 Gniewkowo.

4)   Zamawiający wymaga, aby dostawca dostarczył artykuły biurowe producentów wskazanych w załączniku.

5.        Miejsce i termin złożenia ofert: ofertę należy złożyć do dnia 14.03.2008 r. do godz. 14.00.           w sekretariacie tut. Urzędu Miejskiego w Gniewkowie, pokój nr 6.

1)   W przypadku składania ofert drogą pocztową (przesyłka polecona lub poczta kurierska) za termin jej złożenia przyjęty będzie dzień i godzina otrzymania oferty przez zamawiającego.

2)   Wszystkie oferty otrzymane przez zamawiającego po podanym powyżej terminie zostaną:

a)         w formie papierowej - zwrócone oferentom bez otwierania

b)        przesłane faksem – zamawiający prześle faksem informację o złożeniu oferty po terminie

3)   W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od każdego oferenta dodatkowych informacji i wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

6.        Termin wykonania zamówienia: dostawca, którego oferta uznana została za najkorzystniejszą dostarczy zamawiającemu artykuły biurowe wymienione w załączniku nr 1 w terminie 2 dni od dnia podpisania umowy.

7.        Miejsce i sposób uzyskania informacji dotyczących przygotowanej oferty: Mirosław Chwiałkowski pok. nr 11 Urzędu Miejskiego w Gniewkowie,  tel. 052/ 354 30 14.

8.        Kryterium wyboru ofert: 100% cena brutto.

1)   Oferowana cena oferty musi uwzględniać wszystkie koszty dostawy artykułów biurowych, w tym koszty dowozu.

2)   Cena oferty winna być liczona do dwóch miejsc po przecinku.

3)   Oferent nie będzie miał prawa żądać dodatkowego wynagrodzenia za dostarczone artykuły biurowe ponad ceną zaoferowaną w ofercie.

4)   W ofercie należy umieścić wszelkie upusty oferowane przez wykonawcę.

5)   Dane techniczne podanych artykułów są danymi minimalnymi, jakie muszą zostać spełnione przez wykonawcę. Istnieje możliwość zaproponowania artykułów o równoważnych parametrach technicznych, nie gorszych niż wykazane w załączniku ne 1 lub lepszych.

6)   Zamawiający oceniać będzie jedynie oferty spełniające wymagania określone w niniejszym zapytaniu ofertowym. Oferty nie spełniające tych warunków zostaną odrzucone.

9.        Wykaz dokumentów, jakie należy dołączyć do oferty:

1)   Upoważnienie osoby podpisującej ofertę do reprezentowania firmy (w oryginale lub kserokopii poświadczonej własnoręcznym podpisem Oferenta z adnotacją „za zgodność kopii z oryginałem” na każdej stronie dokumentu), zgodnie ze sposobem reprezentacji oferenta określonym we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, właściwym dla formy organizacyjnej firmy.

2)   Jeżeli podpisy na ofercie nie wynikają między innymi z odpisu lub wyciągu z właściwego rejestru lub ewidencji wymagane jest załączenie pełnomocnictwa w oryginale do składania podpisów w imieniu składającego ofertę.

10.    Sposób przygotowania oferty:

1)   Ofertę można sporządzić w formie pisemnej lub przesłać faksem. Ofertę w formie pisemnej należy umieścić w zaklejonej kopercie i opisać w następujący sposób – nazwa i adres zamawiającego, nazwa i adres wykonawcy, z adnotacją „Artykuły biurowe 2008”. Ofertę przesłaną faksem należy opisać w następujący sposób – nazwa i adres zamawiającego, nazwa i adres wykonawcy, z adnotacją „Artykuły biurowe 2008” - na żądanie oferenta zamawiający niezwłocznie potwierdza fakt otrzymania oferty.

2)   Oferta musi być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania firmy, zgodnie          z formą reprezentacji oferenta określoną we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, właściwym dla formy organizacyjnej firmy lub pełnomocnika.

3)   Za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis w sposób wyrażający oświadczenie woli zgodnie z postanowieniami Kodeksu Cywilnego.

4)   Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii upoważnienia osoby podpisującej ofertę do reprezentowania firmy wtedy, gdy przedstawiona przez Oferenta kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie może sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób.

5)   Cenę oferty należy określić w wysokości netto i brutto.

6)   Oferent nie może wprowadzić zmian i uzupełnień do oferty po upływie terminu do składania ofert.

7)   Oferent w złożonej ofercie poda numer faksu, pod który zamawiający prześle zawiadomienie o wynikach przeprowadzonego postępowania.

11.    Formalności zamawiającego dopełnione po wyborze najkorzystniejszej oferty:

1)        Następnego dnia po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zawiadomi wszystkich oferentów, którzy złożyli oferty, o wynikach przeprowadzonego postępowania za pośrednictwem faksu.

2)        Zamawiający zawrze z oferentem wyłonionym w niniejszym zapytaniu ofertowym umowę na realizację zadania, której wzór stanowi załącznik nr 2, nie później niż w terminie 2 dni od dnia skutecznego powiadomienia oferentów za pośrednictwem faxu o wynikach przeprowadzonego postępowania.

 

 

 

Z up. Burmistrza

 

                                                                               mgr Paweł Drzażdżewski

Zastępca Burmistrza

 

 

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 11 marca 2008 15:19
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jadwiga Stefańska
Ilość wyświetleń: 1819
11 marca 2008 15:20 (Jadwiga Stefańska) - Dodanie załącznika.
11 marca 2008 15:19 (Jadwiga Stefańska) - Dodanie załącznika.
11 marca 2008 15:19 (Jadwiga Stefańska) - Utworzenie dokumnetu.