Przetargi - archiwum

Opracowanie planów zagospodarowania przestrzennego

Burmistrz Gniewkowa

Ul. 17 stycznia 11

88-140 Gniewkowo

Znak. 341 – 9/08

 
Ogłoszenie o  Przetargu  Nieograniczonym

na usługi, których szacunkowa wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy prawo zamówień publicznych

 

na zadanie: „Opracowanie 3 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego”.

 

 

1.  Nazwa oraz adres zamawiającego.

Burmistrz Gniewkowa

UL. 17 Stycznia 11

88-140 Gniewkowo

Woj. Kujawsko-Pomorskie, Powiat Inowrocławski

Telefon:  (052) 354 30 14,       Fax:  (052) 354 30 37

Strona internetowa: www.gniewkowo.com.pl e-mail: urzad@gniewkowo.com.pl

 

2. Tryb zamówienia - przetarg nieograniczony.

3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie 3 miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego na obszary znajdujące się na terenie miasta i gminy Gniewkowo.

 4. SIWZ do uzyskania pod adresem: można pobrać ze strony internetowej www.gniewkowo.com.pl - Biuletyn Informacji Publicznej, zakładka Przetargi, otrzymać w siedzibie zamawiającego (Urząd Miejski w Gniewkowie), pokój nr 11 lub pocztą.

W przypadku pobrania materiałów przetargowych w formie papierowej cena wynosi 15 zł.

5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.

7. Termin wykonania zadania: zamówienie będzie realizowane 12 miesięcy od dnia podpisania umowy .

8. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy spełniający następujące warunki:

1)   Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.

2)   Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.

3)   Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

4)   Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych.

5)   Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana według zasady „spełnia” lub „nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale VI niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.

     Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Oferta Wykonawcy wykluczonego uznana będzie za odrzuconą.

6)   Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w terminie składania ofert nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, lub którzy złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Oświadczenia lub dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów.

9. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu.

1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył:

1)      oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art.22 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ,

2)      aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzający, iż Wykonawca prowadzi działalność w zakresie objętych zamówieniem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

3)      oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne z przyczyn przewidzianych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ,

4)      oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z płatnościami, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.

2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył:

1)      wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (tj. projektant prowadzący planu opracował co najmniej 1 plan zagospodarowania przestrzennego porównywalny z przedmiotem zamówienia, z podaniem daty publikacji i numeru wojewódzkiego dziennika urzędowego) oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.

2)      dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, w szczególności posiadanie przez projektanta prowadzącego planu co najmniej 3 letniego doświadczenia w samodzielnym projektowaniu przestrzeni, aktualne zaświadczenie o przynależności głównego projektanta planu do Izby Urbanistów, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.

3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył:

1) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument (aktualne przynajmniej na dzień składania ofert) potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

10. Wadium: Zamawiający nie wyznacza wadium.

11. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Przy wyborze zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

Kryterium      -                                              Waga
1) cena oferty                                                  - 70%
2) termin wykonania I etapu prac                     - 30%
12. Osoby upoważnione do kontaktów z oferentami: od poniedziałku do piątku w godz. od 800-1500 w Urzędzie Miejskim w Gniewkowie są:

1) w sprawach technicznych zamówienia :

- Magdalena Kłosowska, tel. (052) 354 30 16, pokój nr 13,

2) w sprawach zamówienia dotyczących SIWZ:

- Mirosław Chwiałkowski, tel. (052) 354 30 14, pokój nr 11.

13. Miejsce i termin składania ofert:

Urząd Miejski w Gniewkowie, ul. 17 Stycznia 11, 88-140 Gniewkowo, sekretariat - pokój nr 6, do dnia 21.03.2008r. do godz. 10:00.

Otwarcie ofert nastąpi w Urzędzie Miejskim w Gniewkowie, ul. 17 Stycznia 11, 88-140 Gniewkowo, pokój nr 20, dnia 21.03.2008r. o godz. 10:30.

14. Termin związania ofertą: 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.

15. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

16. Treść niniejszego ogłoszenia została zamieszczona w Biuletynie Zamówień Publicznych na stronach portalu internetowego Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 14.03.2008r.

 

 

Zatwierdził:

Z up. Burmistrza

 

 

                                                                                                      mgr Paweł Drzażdżewski

Zastępca Burmistrza

 

Gniewkowo, dnia 14.03.2008r.          

Załączniki

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 14 marca 2008 14:17
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jadwiga Stefańska
Ilość wyświetleń: 2204
14 marca 2008 14:20 (Jadwiga Stefańska) - Dodanie załącznika.
14 marca 2008 14:17 (Jadwiga Stefańska) - Utworzenie dokumnetu.