Protokół z posiedzenia Komisji Rewizyjnej
w dniu 12 maja 2008r. zwołanej w celu weryfikacji dokumentów dotyczących zlecania remontów i inwestycji przez Urząd Miejski
W posiedzeniu uczestniczyli- zgodnie z załączoną listą obecności .
Spotkanie rozpoczął i powitał przybyłych – Przewodniczący Komisji – pan Stanisław Tomczyk . Pan Tomczyk poinformował członków o informacji , jaka została przedłożona przez Burmistrza w zakresie dotyczącym dzisiejszego posiedzenia . Komisja zapoznana została z treścią niniejszej informacji przez Kierownika Referatu- panią Marię Kręc .
Następnie ustalono, że na kolejnym posiedzeniu w dniu 19.05.2008r. szczegółowo zapozna się z następującymi dokumentami :
-remontu świetlicy wiejskiej w Markowie ,
-napraw dróg gminnych ,
-budowy chodnika przy ul.700-lecia w Gniewkowie,
-monitoringu ,
-budynku socjalnego,
-wyposażenia sali gimnastycznej ,
-dowożenia dzieci do szkół .
Uzgodniono ponadto , iż oprócz oceny procedur zlecania prac - powyższe dokumenty weryfikowane będą też pod kątem terminowości wykonywanych prac naliczania ewentualnych odsetek ( kar umownych) za naruszenie tych terminów (priorytet – Przedsiębiorstwo Komunalne GNIEWKOWO) . Komisja sprawdzać będzie także zachowania wobec inspektorów nadzoru w przypadku naruszania przez nich przyjętych obowiązków .
Na tym spotkanie zakończono.
Podpisał (-) Przewodniczący Komisji
p.Stanisław Tomczyk
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Gniewkowie