Gniewkowo: Wykonanie boisk sportowych w ramach budowy kompleksu -Moje
Boisko- Orlik 2012- przy Szkole Podstawowej nr 1 w Gniewkowie
Numer ogłoszenia: 145254 - 2008; data zamieszczenia: 30.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Gniewkowie, ul. 17 Stycznia 11,
88-140 Gniewkowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3543014, fax 052
3543037.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.gniewkowo.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie boisk
sportowych w ramach budowy kompleksu -Moje Boisko- Orlik 2012- przy
Szkole Podstawowej nr 1 w Gniewkowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W
zakrers przedmiotu zamówienia wchodzi:
1. Budowa boiska do piłki nożnej o wymiarach 30,0 m x 62,0m o pow.
całkowitej 1860m2 ( pole gry 26,0 x 56,0 m)
2. Budowa boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,1 x 32,1 m o
powierzchni 613,11m2 (pole do gry 15,1 x 28,1 m)
3. Ogrodzenie terenu
4. Oświetlenie terenu
5. Chodniki
6. Fundamenty pod budynek zaplecza socjalnego
7. Budowa budynku sanitarno-szatniowego
8.Wyposażenie boisk w sprzęt sportowy
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.21-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia:
15.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I
TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Przed upływem terminu składania ofert
Wykonawca musi wnieść wadium w wysokości 20.000 zł (słownie: dwadzieścia
tysięcy złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać
się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1
ustawy tzn.:
a) posiadają do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
- udokumentowanie należytego wykonania przez Wykonawcę, w ciągu
ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie
zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie, co najmniej jednego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy
syntetycznej i jednego boiska z nawierzchnią poliuretanową /wykonane w
ramach jednej lub dwóch umów/ ;
- potwierdzenie dysponowania osobami posiadającymi uprawnienia do
kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach:
1) konstrukcyjno-budowlanej,
2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,
wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i
elektroenergetycznych
Wykonawca winien załączyć uprawnienia i zaswiadczenie potwierdzajace
wpis danej osoby na listę członków własciwej izby
c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia - posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia
potwierdzający, że Wykonawcajest ubezpieczony od odpowiedzialności
cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej
d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy
2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg
formuły /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w
dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych
w SIWZ) dołączonych do oferty.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć
wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w
postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne
zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłosze-nia do ewidencji
działalności gospodarczej - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz
właściwego oddzia-łu Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego
Ubezpieczenia Społecznego po-twierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie
zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie
zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem
zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione
nie wcześniej niż 3 miesią-ce przed upływem terminu składania ofert
3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. przed terminem
publikacji ogłoszenia o zamówieniu., a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego boiska
piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej i jednego boiska z
nawierzchnią poliuretanową (dopuszczalne jest wykazanie realizacji dwóch
boisk w ramach jednej lub dwóch umów) z podaniem ich wartości,
przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu Wykonawca
zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały
wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.)
4. Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust.1 ustawy,
5. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie
art. 24 ust.1 i 2 ustawy,
6. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych do
kierowania robotami budowlanymi przez wskazane osoby w zakresie
niezbędnym do wykonania zamówienia w specjalnościach:
1) konstrukcyjno-budowlanej,
2) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych,
wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i
elektroenergetycznych.
oraz zaświadczenia, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego
(Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa), potwierdzające wpis danej osoby
na listę członków właściwej izby.
7. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że
Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności gospodarczej.
8. Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków
jakościowych - materiały na boisko z nawierzchnią syntetyczną
(nawierzchnia poliuretanowa):
1) Badania na zgodność z norma PN-EN 14877, lub aprobata techniczna ITB,
lub rekomendacja techniczna ITB, lub wynik badan specjalistycznego
laboratorium badającego na-wierzchnie sportowe np. Labosport.
2) Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej
producenta.
3) Atest PZH dla ofiarowanej nawierzchni.
4) Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla
wykonawcy na re-alizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji
udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.
9. Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków
jakościowych - materiały na boisko do piłki nożnej z trawy syntetycznej
(sztuczna trawa):
1) Badania na zgodność z norma PN-EN 15330-1, lubaprobata techniczna
ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wynik badan specjalistycznego
laboratorium badającego nawierzchnie sportowe np. Labosport.
2) Certyfikat FIFA (1 Star lub 2 Star) dla oferowanego systemu
nawierzchni, lub wyniki badan laboratoryjnych potwierdzające zgodność
parametrów oferowanego systemu nawierzchni z wymogami FIFA.
3) Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej
producenta.
4) Atest PZH dla oferowanej nawierzchni.
5) Autoryzacja producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy
na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej
przez producenta na ta nawierzchnie.
10. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza
terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa
wyżej : składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z
uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i
zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub
rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty, o których mowa w pkt.
lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia. Dokument, o którym mowa w pkt lit. b, powinien
być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie
zamówienia. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się
dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem
zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem
sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Kopie dokumentów muszą
być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę
upoważnioną
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja
istotnych warunków zamówienia: www.gniewkowo.com.pl - Biuletyn
Informacji Publicznej, zakładka Przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Otrzymać w siedzibie zamawiającego (Urząd Miejski w Gniewkowie), pokój
nr 11 lub pocztą..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu lub ofert: 22.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski
w Gniewkowie, ul. 17 Stycznia 11, 88-140 Gniewkowo, sekretariat - pokój
nr 6..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego
terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania
projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja
współinwestowana w ramach programu -Moje Boisko - Orlik 2012.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Gniewkowie