Przetargi

Zawiadomienie o wyborze oferty na zadanie „Remont kuchni oraz dostawa mebli kuchennych do przedszkola w Gniewkowie”

Burmistrz Gniewkowa

Ul. 17 stycznia 11

88-140 Gniewkowo

 

Gniewkowo, dnia 04.07.2008r.

Znak: 341-20/08

 

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY

 

Burmistrz Gniewkowa na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223 poz. 1655)

zawiadamia:

że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie negocjacji bez ogłoszenia na zadanie „Remont kuchni oraz dostawa mebli kuchennych do przedszkola w Gniewkowie” została wybrana najkorzystniejsza oferta spośród nie odrzuconych złożona przez:

1)      na zadanie nr 1 – remont kuchni przedszkola

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „Gesal” Eugeniusz Skoczyński, ul. Studzienna 11,

88-140 Inowrocław

Cena oferty brutto:         58.100,00 zł

 

2)      na zadanie nr 2 – dostawa wraz z transportem i montażem mebli kuchennych

ZPU „Mibor” Stolarstwo Meblowe Paweł Borowiak, ul. Podgórna 4, 88-140 Gniewkowo

Cena oferty brutto:         11.000,00 zł

 

Uzasadnienie:

            1. Zamawiający - Gmina Gniewkowo, reprezentowana przez Zastępcę Burmistrza Gniewkowa – Paweł Drzażdrżewski, siedziba: Urząd Miejski, ul. 17 stycznia 11, 88-140 Gniewkowo.

2. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzono w trybie negocjacji bez ogłoszenia na zadanie „Remont kuchni oraz dostawa mebli kuchennych do przedszkola w Gniewkowie”. Zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych. Zamówienie dotyczy robót budowlanych.

            3. Zamawiający wybierał ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, na zadanie nr 1 i na zadanie nr 2 – cena 100 %.

4. W toku badania i oceny ofert w celu wyłonienia najkorzystniejszej oferty Zamawiający nie wykluczył z postępowania żadnego Wykonawcy oraz nie odrzucił żadnej oferty.

5. W postępowaniu w wyznaczonym terminie złożono pięć ofert na realizację zadania nr 1 – remont kuchni przedszkola:

1) PUH „Tom-Kon” Tomasz Konowalik, ul. Gen. Sikorskiego 20/5, 88-100 Inowrocław

Cena oferty brutto:         58.379,56 zł                                        Punktacja – 99,52 pkt.

2) Zakład Remontowo-Budowlany Bogusław Pocheć, Jezuicka Struga 11, 88-111 Rojewo

Cena oferty brutto:         64.500,00 zł                                        Punktacja – 90,08 pkt.

3) Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „Gesal” Eugeniusz Skoczyński, ul. Studzienna 11, 88-140 Inowrocław

Cena oferty brutto:         58.100,00 zł                                        Punktacja – 100,00 pkt.

4) Zakład Remontowo-Budowlany „Krisbud” Krzysztof Chojnacki, ul. E. Plater 8/24, 88-100 Inowrocław

Cena oferty brutto:         79.885,60 zł                                        Punktacja – 72,73 pkt.

5) Zakład Usługowo-Handlowy Marian Łaski, Bąkowo 4, 88-133 Dąbrowa Biskupia

Cena oferty brutto:         76.616,00 zł                                        Punktacja – 75,83 pkt.

 

6. W postępowaniu w wyznaczonym terminie złożono cztery oferty na realizację zadania nr 2 – dostawa wraz z transportem i montażem mebli kuchennych:

1) Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „Gesal” Eugeniusz Skoczyński, ul. Studzienna 11, 88-140 Inowrocław

Cena oferty brutto:         19.100,00 zł                                        Punktacja – 57,59 pkt.

2) Zakład Remontowo-Budowlany „Krisbud” Krzysztof Chojnacki, ul. E. Plater 8/24, 88-100 Inowrocław

Cena oferty brutto:         21.000,00 zł                                        Punktacja – 52,38 pkt.

3) Zakład Usługowo-Handlowy Marian Łaski, Bąkowo 4, 88-133 Dąbrowa Biskupia

Cena oferty brutto:         18.000,00 zł                                        Punktacja – 61,11 pkt.

4) ZPU „Mibor” Stolarstwo Meblowe Paweł Borowiak, ul. Podgórna 4, 88-140 Gniewkowo

Cena oferty brutto:         11.000,00 zł                                        Punktacja – 100,00 pkt.

 

 

            7. Od niniejszego zawiadomienia Wykonawcom przysługuje środek ochrony prawnej przewidziany w ustawie prawo zamówień publicznych w dziale VI rozdział 2 „Protest”.

8. Zamawiający zawrze umowę w sprawie zamówienia publicznego w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi telefonicznie.

 

Zatwierdził:

Z up. Burmistrza

                                                                               mgr Paweł Drzażdżewski

Zastępca Burmistrza

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 04.07.2008r.
Dokument wytworzony przez: Z-cę Burmistrza - Pawła Drzażdżewskiego
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Mirosław Chwiałkowski
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 04 lipca 2008 16:10
Dokument wprowadzony do BIP przez: Jadwiga Stefańska
Ilość wyświetleń: 3640
04 lipca 2008 16:15 (Jadwiga Stefańska) - Zmiana treści dokumnetu.
04 lipca 2008 16:10 (Jadwiga Stefańska) - Utworzenie dokumnetu.