Znak. 341-22/08
Ogłoszenie o przetargu ograniczonym na zadanie:
Przebudowa ulic Sobieskiego, Dworcowej, Zamkowej, Podgórnej, Kościelnej oraz Rynek w Gniewkowie wraz ze sfinansowaniem wykonanych robót spłacanym przez Gminę przez okres 10 lat
Numer ogłoszenia: 163843 - 2008; data zamieszczenia: 17.07.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Gniewkowie, ul. 17 Stycznia 11, 88-140 Gniewkowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3543014, fax 052 3543037.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.gniewkowo.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulic Sobieskiego, Dworcowej, Zamkowej, Podgórnej, Kościelnej oraz Rynek w Gniewkowie wraz ze sfinansowaniem wykonanych robót spłacanym przez Gminę przez okres 10 lat.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oraz usługa w zakresie pośrednictwa finansowego. 1. Przedmiotem zamówienia w zakresie wykonywania robót budowlanych jest przebudowa pięciu ulic i Rynek w mieście Gniewkowo.
1.1 Rozbiórka.
Zakres robót budowlanych obejmuje roboty rozbiórkowe istniejących nawierzchni jezdni, chodników i zjazdów. Rozbiórka konieczna jest ze względu na dostosowanie projektowanych rzędnych do istniejącej zabudowy oraz w celu wzmocnienia gruntu zalegającego w podłożu. Roboty rozbiórkowe obejmują rozbiórkę istniejących nawierzchni bitumicznych wraz z podbudową oraz nawierzchnie z bruku, rozbiórkę istniejącego krawężnika kamiennego i betonowego wraz z ławą betonową, rozbiórkę obrzeży betonowych, rozbiórkę chodnika z płytek betonowych i kostki betonowej, rozbiórkę zjazdów z płytek, kostki, trylinki i betonu.
1.2 Przebudowa ulic.
1. ul. Sobieskiego - nawierzchnia jezdni z kostki granitowej z bloków - fakturowanej o gr. 8 cm - (kolor szary), ścieki przykrawężnikowe i osie z kostki granitowej rzędowej 8:11 (ciemny szary/antracyt), podbudowa z chudego betonu gr. 20 cm, wzmocnienie gruntu poprzez stabilizację cementem Rm=2,5 MPa - gr. 15 cm (grunt mieszany w betoniarkach i dowożony w miejsce wbudowania). Obramowanie jezdni krawężnikiem kamiennym szlifowanym. Chodnik z płyt granitowych płomieniowanych (100x50, 50x50) gr. 6 cm na podsypce cementowo piaskowej i warstwie wzmacniającej z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 Mpa, gr. 10 cm. Płyty przeplatane kostką granitową 7:9 szarą i czarną oraz płytami 25x25 w celu wizualnej utraty monolityczności. Miejsca postojowe z kostki granitowej rzędowej 8/11 szarej na podbudowie z chudego betonu gr. 15 cm i warstwie wzmacniającej z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa, gr. 10 cm. Oddzielenie miejsc postojowych z kostki granitowej rzędowej 8/11 - kolorowej (antracyt). Zjazdy z kostki granitowej rzędowej 8:11 (szarej i kolorowej) na podbudowie z chudego betonu gr. 12 cm wraz ze wzmocnieniem gruntu poprzez stabilizację cementem Rm=2,5 Mpa gr. 10 cm
2. ul. Kościelna (od ul. Sobieskiego do ul. Paderewskiego) - nawierzchnia jezdni z kostki granitowej z bloków - fakturowanej o gr. 8 cm - (kolor szary), ścieki przykrawężnikowe i osie z kostki granitowej rzędowej 8:11 (ciemny szary:antracyt), podbudowa z chudego betonu gr. 15 cm, wzmocnienie gruntu poprzez stabilizację cementem Rm=2,5 Mpa - gr. 10 cm (grunt mieszany w betoniarkach i dowożony w miejsce wbudowania). Obramowanie jezdni krawężnikiem kamiennym szlifowanym. Chodnik z płyt granitowych płomieniowanych (100x50, 50x50) gr. 6 na podsypce cementowo piaskowej i warstwie wzmacniającej z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 Mpa, gr. 10 cm. Płyty przeplatane kostką granitową rzędową 7:9 szarą i czarną oraz płytami 25x25 w celu wizualnej utraty monolityczności. Zjazdy z kostki granitowej rzędowej 8:11 (szarej i kolorowej) na podbudowie z chudego betonu gr. 12 cm wraz ze wzmocnieniem gruntu poprzez stabilizację cementem Rm=2,5 Mpa gr. 10 cm
3. ul. Kościelna (od. ul. Paderewskiego do ul. Toruńskiej) - nawierzchnia jezdni z kostki betonowej - imitacja starobruku o gr. 8 cm - (szarej), wykorzystanie jako podbudowy istniejącej nawierzchni z trylinki z lokalnymi rozbiórkami i odtworzeniem podbudowy. Obramowanie jezdni krawężnikiem betonowym najazdowym zaniżonym. Obustronne opaski z kostki betonowej 8 cm kolorowej na podbudowie z chudego betonu gr. 10 cm i warstwie wzmacniającej z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 Mpa, gr. 10 cm.
4. ul. Dworcowa - na całej długości jezdni nawierzchnia bitumiczna. Obramowanie jezdni krawężnikiem betonowym. Ścieki przykrawężnikowe z kostki betonowej obramowanej opornikiem betonowym. Odprowadzenie ścieków deszczowych spływających z ulic, chodników, placów, podwórzy i dachów projektuje się kolektorami deszczowymi Ø 0,30m, 0,40m, 0,50m żelbetowymi WIPROS klasa obciążenia B (min. 50kN/mb) lub równoważnymi. Od ulicznych wpustów deszczowych do poszczególnych studni żelbetowych Dn 1200 i kolektorów wykonać przykanaliki Ø 0,20m żelbetowe WIPROS klasa obciążenia B (min. 50kN/mb) lub równoważne. Zjazdy z kostki betonowej gr. 8 cm (Starobruk) na podsypce cementowo - piaskowej na podbudowie z chudego betonu gr. 12 cm wraz ze wzmocnieniem gruntu poprzez stabilizację cementem Rm=2,5 Mpa gr. 10 cm (odcinek od ulicy Sobieskiego do ul. 17- Stycznia) oraz z warstwą odcinającą z piasku gr. 10 cm (na odcinku od ul. 17 - Stycznia do ul. Piasta)
5. Oświetlenie ul. Sobieskiego wyprowadzając dwa obwody zasilające i sterujące, kablami typu YAKY4x25 z istniejącej szafki oświetleniowej SO-3 zlokalizowanej przy ul. Kościelnej. Oprawy parkowe na słupach typu stylowego w ilości 16 szt. wysokości 6 m z odbłyśnikiem odgórnym.
6. Ul. Rynek - polegać będzie na ujednoliceniu rodzaju nawierzchni całego Rynku z istniejącej części przejezdnej wykonanej z nawierzchni asfalto-betonu na nawierzchnię wykonana z kostki brukowej granitowej. Roboty obejmują mechaniczna rozbiórkę części nawierzchni z asfalto-betonu, częściowe rozebranie nawierzchni z brukowca oraz podbudowy z tłucznia, rozebranie chodników z płyt betonowych zgodnie z dokumentacją projektową. Wykonanie nowej podbudowy i nawierzchni na całej długości ulicy z kostki granitowej fakturowanej z płyt gr. 8 cm na podsypce cementowo piaskowej. Nawierzchnie ścieków i zjazdów z kostki granitowej kolorowej. Wykonanie chodników z płyt granitowych płomieniowanych gr. 6 cm.
7. Ul. Podgórna i Zamkowa - nawierzchnia jezdni z kostki betonowej - imitacja starobruku na podbudowie z chudego betonu gr. 15 cm, wzmocnienie gruntu poprzez stabilizację cementem Rm=2,5 Mpa - gr. 10 cm (grunt mieszany w betoniarkach i dowożony w miejsce wbudowania). Zjazdy z kostki betonowej gr. 8 cm (Starobruk) na podsypce cementowo - piaskowej i podbudowie z chudego betonu gr. 12 cm wraz ze wzmocnieniem gruntu poprzez stabilizację cementem Rm=2,5 Mpa gr. 10 cm
1.3 Chodniki.
1. Na ul. Sobieskiego chodniki wykonać z płyt granitowych płomieniowanych (100x100, 50x50) gr. 6 cm z wypełnieniem między płytami kostką granitową 7:9 na 5 cm podsypce cementowo-piaskowej i warstwie wzmacniającej z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa gr. 10 cm.
2. Na ul. Dworcowej chodniki wykonane z kostki betonowej - imitacja starobruku na podsypce cementowo-piaskowej i warstwie wzmacniającej z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa gr. 10 cm. (odcinek od ulicy Sobieskiego do ul. 17- Stycznia) oraz z warstwą odcinającą z piasku gr. 10 cm (na odcinku od ul. 17 - Stycznia do ul. Piasta)
3. Na ul. Kościelnej odcinek (od ul. Sobieskiego do ul. Paderewskiego) chodniki wykonać z płyt granitowych płomieniowanych (100x100, 50x50) gr. 6 cm z wypełnieniem między płytami kostką granitową 7:9 na 5 cm, a na odcinku (od. ul. Paderewskiego do ul. Toruńskiej) chodniki wykonać z kostki betonowej - imitacja starobruku - gr. 6 cm, na podsypce cementowo-piaskowej i warstwie wzmacniającej z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa gr. 10 cm.
4. Na ul Podgórnej, i Zamkowej chodniki wykonać z kostki betonowej - imitacja starodruku - gr. 6 cm na 3 cm podsypce cementowo- piaskowej wraz ze wzmocnieniem gruntu poprzez stabilizację cementem Rm=2,5 Mpa gr. 10 cm
5. Na ul. Rynek chodniki wykonać z płyt granitowych płomieniowanych gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem między płytami kostką granitową 7:9 na podsypce cementowo-piaskowej.
UWAGA
Kostka betonowa - imitacja starobruku - wszędzie kolor grafitowy.
1.4 Zatoki postojowe
Zatoki postojowe wykonać z kostki granitowej rzędowej 8:11 cm na 4 cm podsypce cementowo-piaskowej, podbudowie z chudego betonu gr. 15 cm i warstwie wzmacniającej z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa gr. 10 cm. Wydzielenie miejsc postojowych z kostki granitowej kolorowej (antracyt).
1.5 Długości ulic do przebudowy wynoszą w osiach:
- ul. Sobieskiego - 298,15 m,
- ul. Dworcowa - 624,35m; łącznik do Rynku (ul. Średnia) - 45,56m,
- ul. Podgórna - 73,40m,
- ul. Zamkowa - 137,45m,
- ul. Kościelna A-B - 191,79m,
- ul. Kościelna C-D - 133,48m,
- ul. Rynek - 375 m
Usługa pośrednictwa finansowego polega na dokonaniu wykupu wierzytelności, jaką będzie wartość wykonanych robót budowlanych wraz z należnym podatkiem VAT. Wykonawca, jako Zbywca zapewni, że :a)wykup wierzytelności będzie dokonany wyłącznie przez Bank działający na podstawie ustawy z dnia 29.08.1997r Prawo bankowe (tj. Dz.U. z 2002r Nr 72 poz. 665 ) w terminie nieprzekraczalnym 30 dni od odbioru wykonanych robót i złożenia u Zamawiającego faktury za wykonane roboty, b)spłata wykupionej przez Bank wierzytelności będzie realizowana przez Zamawiającego przez okres 10 lat w ratach miesięcznych, c)odsetki pobierane przez Bank w okresie spłaty będą naliczane wyłącznie od niespłaconego kapitału wg stawki referencyjnej WIBOR 1M powiększonej o stałą i niezmienną marżę podaną w ofercie wykonawcy, d)karencja rat kapitałowych przez cały okres realizacji robót budowlanych i przez 12 miesięcy po ich zakończeniu, e)rozpoczęcie spłaty kapitału nastąpi od dnia pierwszego następnego miesiąca po upływie okresu karencji., f) zmiana harmonogramu spłaty nie może powodować naliczania jakiejkolwiek prowizji przez Bank. W postępowaniu nie mają zastosowania przepisy ustawy z dnia 20.06.2003r o terminach zapłaty w transakcjach handlowych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.31.24-4.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
· Informacja na temat wadium: Na całe zamówienie 96.000 zł wnoszone przez zaproszonych wykonawców przed upływem terminu składania ofert. Na poszczególne części : a) ul. Sobieskiego - 36.000 zł, b) ul. Dworcowa - 15.000 zł, c) ul. Podgórna - 2.000 zł, d) ul. Zamkowa - 3.000 zł, e) ul. Kościelna - 10.000 zł, f) ul. Rynek - 30.000 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
· Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 02 lipca 2004r o swobodzie działalności gospodarczej ( Dz. U. Nr 173 poz. 1807, 2) posiadają wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny gwarantujący wykonanie zamówienia oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i w tym względzie : 1.wykażą i udokumentują ( referencje lub opinie lub listy polecające ) w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania ( VII.2003 - VII.2008 ), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, wykonanie robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500.000 zł każda droga, 2.dysponują osobami, które mogą być wyznaczona na stanowiska: a) Kierownika Budowy - z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, b) kierowników robót ( jeżeli wykonawca zamierza złożyć ofertę na części, to na jedną i dwie drogi musi być jeden kierownik robót ) z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej lub konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń. Uprawnienia kadry kierowniczej muszą odpowiadać wymaganiom określonym w art.12 i 12a ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane, Kadra kierowania budową musi posiadać stwierdzenia przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie ( uprawnienia ), wpis na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego, 3.dysponują sprzętem niezbędnym do realizacji zamówienia tj. spycharka lub spycharko - ładowarka (na jedną i dwie drogi),zagęszczarka gruntu ( na każdą drogę ), środki transportu ciężarowego środki transportu dostawczego 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie robót i w tym względzie : 1.dla zabezpieczenia bieżącego wykonywania robót posiadają środki własne lub dostęp do kredytu w wysokości min. 200.000 zł ( na każdą drogę ), 2. osiągnęli w każdym z ostatnich 2 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy , za ten okres - przychody ze sprzedaży i zrównanych z nimi ( na poziomie ponad 3 mln zł. rocznie, jeżeli wykonawca zamierza składać ofertę na wszystkie części, a 500.000 zł na każdą z części ). 3.posiadają ubezpieczoną OC z tytułu działalności gospodarczej w zakresie co najmniej podstawowym ( na kwotę nie mniejszą niż 200.000 zł na każdą część zamówienia ). 4) nie podlegają wykluczeniu w rozumieniu art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 5) wykonawcy wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia publicznego i które wspólnie zamierzają składać ofertę muszą wykazać, że :każdy z osobna :nie podlegają wykluczeniu z postępowania, posiadają uprawnienia do działalności w zakresie objętym zamówieniem zgodnie z wymaganiami ustawowymi, wspólnie muszą wykazać, że :posiadają uprawnienia do wykonywania czynności przewidzianych do zrealizowania przedmiotu zamówienia ( osoby z uprawnieniami budowlanymi ), dysponują odpowiednim sprzętem technicznym, dysponują odpowiednim personelem do wykonania zamówienia, posiadają odpowiednie środki finansowe do wykonania zamówienia, osiągnęli w każdym z ostatnich 2 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy , za ten okres - przychody ze sprzedaży i zrównanych z nimi na ( poziomie ponad 3 mln zł. rocznie, jeżeli wykonawca zamierza składać ofertę na wszystkie części, a 500.000 zł na każdą z części ).. Przynajmniej jeden z wykonawców musi wykazać, że : 1.posiada wiedzę i doświadczenie wymagane przez Zamawiającego, Do oceny sytuacji ekonomicznej dodają się wszystkie walory poszczególnych wykonawców. B. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:
Warunek Nr 1. Znaczenie warunku - spełnia / nie spełnia
1.Osoby przewidziane do kierowania budową posiadają odpowiednie uprawnienia w zakresie i specjalności, stosownie do rodzaju wykonywanych czynności odpowiadające wymaganiom budowy. 2.Posiadają uprawnienia do określonej działalności zgodnie z obowiązującymi przepisami. 3.Nie zalegają z należnymi opłatami i składkami wobec Skarbu Państwa (ZUS i US ). 4.Wobec wykonawcy nie otwarto likwidacji lub nie ogłoszono upadłości. 5.Wykonawcy będący osobą fizyczną, wspólnicy spółek jawnych, członkowie zarządu osób prawnych, dyrektor przedsiębiorstwa państwowego - nie zostali skazani za przestępstwa popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; 6.Wykonawca nie wykonywał czynności związanych z przygotowaniem prowadzonego postępowania, ani też nie posługiwał się w tym celu osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji. 7.Posiadają niezbędną ilość środków finansowych gwarantujących bieżące wykonywanie zamówienia. 8. Osiągnęli w każdym z ostatnich 2 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy , za ten okres - przychody ze sprzedaży i zrównanych z nimi na poziomie stosownie do ilości wybranych części. 9. Posiadają ubezpieczoną OC na warunkach jw.. Ocena spełniania warunku : spełnia / nie spełnia ( bez znaczenia punktowego ).
Warunek Nr 2. Znaczenie warunku - spełnia / nie spełnia
Dysponują niezbędnym potencjałem technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania zadania. 1.dysponowanie odpowiednim sprzętem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia 2.dysponowanie pracownikami zdolnymi do wykonania zadania. Ocena spełniania warunku : spełnia / nie spełnia ( bez znaczenia punktowego ).
Warunek Nr 3. . Znaczenie warunku - 80 % Ocena posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia.
Ocenie będą podlegać ilość wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres, robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500.000 zł każda droga. Sposób oceny spełniania warunku : Warunek będzie oceniany w skali 0 - 100 pkt. Ocena spełniania warunku dokonywana będzie na zasadzie proporcji matematycznej. Oceną za powyższy warunek będzie uzyskana ilość pkt., która następnie zostanie pomnożona przez współczynnik = 0,80. Podstawą będzie ilość zakwalifikowanych do oceny robót budowlanych odpowiadających warunkowi jw.
Warunek Nr 4. Znaczenie warunku - 20 % Ocena sytuacji finansowo - ekonomicznej.
Sposób oceny spełniania warunku : Warunek będzie oceniany następująco : a)wielkość przychodów za rok obrotowy 2006r wg proporcji - w skali 0 - 20 pkt, b)wielkość przychodów za rok obrotowy 2007r wg proporcji - w skali 0 - 40 pkt, c)wskaźnik rentowności = zysk netto/przychody netto za rok obrotowy 2007r wg proporcji - w skali 0 - 40 pkt. Ocena spełniania warunku dokonywana będzie za poszczególne elementy oceny a, b, c na zasadzie proporcji matematycznej. Oceną wykonawcy za ten warunek będzie suma pkt. uzyskana za ( a + b + c ) wg zasady jw., która następnie zostanie pomnożona przez współczynnik = 0,20 Dla podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie ocena będzie dokonywana wg zasad jw. a elementy oceny : a, b, c będą obliczane ze zsumowanych od partnerów wielkości podlegających ocenie. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana dla każdej z części odrębnie. Oceną za spełnianie warunków udziału w postępowaniu będzie suma uzyskanych pkt. za warunki nr 3 i 4 liczone dla każdej z części.
· Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie wykonawcy o liczbie części, na które zamierza składać ofertę z podaniem nazw ulic, które zamierza wykonywać. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków w ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy Pzp ( jeżeli wniosek jest składany wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone, jako jedno i podpisane przez wszystkich partnerów lub ich pełnomocnika ). 3. Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych ( jeżeli wniosek jest składany wspólnie przez kilka podmiotów, oświadczenie niniejsze powinno być złożone osobno przez każdego z partnerów ). 4..Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków do udziału w postępowaniu. 5.Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z krótkimi informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnymi do wykonania zamówienia wraz z uprawnieniami oraz zaświadczeniami wpisu na listę właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego. 6.Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca. 7. Informacja z Banku lub SKOK o stanie środków finansowych lub zdolności kredytowej wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków. 8.Polisa ubezpieczeniowa lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie OC z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200.000 zł na każdą z części .9.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- za ten okres) robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. 10.Rachunek zysków, strat i zobowiązań za lata obrotowe 2006 i 2007 lub inny dokument określający obroty, zysk oraz zobowiązania - za lata obrotowe 2006r i 2007r, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 11.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć do wniosku : 1.pełnomocnictwo udzielone przez wszystkich partnerów do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2.wykaz wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 3.oświadczenie wykonawców o solidarnej odpowiedzialności za wykonanie zamówienia i wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej : składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa w pkt. lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dokument, o którym mowa w pkt lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę upoważnioną
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.07.2008 godzina 10:00, miejsce: sekretariat Urzędu Miejskiego w Gniewkowie ul. 17 Stycznia 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa ul. Sobieskiego.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ul. Sobieskiego - nawierzchnia jezdni z kostki granitowej z bloków - fakturowanej o gr. 8 cm - (kolor szary), ścieki przykrawężnikowe i osie z kostki granitowej rzędowej 8:11 (ciemny szary/antracyt), podbudowa z chudego betonu gr. 20 cm, wzmocnienie gruntu poprzez stabilizację cementem Rm=2,5 MPa - gr. 15 cm (grunt mieszany w betoniarkach i dowożony w miejsce wbudowania). Obramowanie jezdni krawężnikiem kamiennym szlifowanym. Chodnik z płyt granitowych płomieniowanych (100x50, 50x50) gr. 6 cm na podsypce cementowo piaskowej i warstwie wzmacniającej z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 Mpa, gr. 10 cm. Płyty przeplatane kostką granitową 7:9 szarą i czarną oraz płytami 25x25 w celu wizualnej utraty monolityczności. Miejsca postojowe z kostki granitowej rzędowej 8/11 szarej na podbudowie z chudego betonu gr. 15 cm i warstwie wzmacniającej z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 MPa, gr. 10 cm. Oddzielenie miejsc postojowych z kostki granitowej rzędowej 8/11 - kolorowej (antracyt). Zjazdy z kostki granitowej rzędowej 8:11 (szarej i kolorowej) na podbudowie z chudego betonu gr. 12 cm wraz ze wzmocnieniem gruntu poprzez stabilizację cementem Rm=2,5 Mpa gr. 10 cm
Oświetlenie ul. Sobieskiego wyprowadzając dwa obwody zasilające i sterujące, kablami typu YAKY4x25 z istniejącej szafki oświetleniowej SO-3 zlokalizowanej przy ul. Kościelnej. Oprawy parkowe na słupach typu stylowego w ilości 16 szt. wysokości 6 m z odbłyśnikiem odgórnym..
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2009.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa ul. Dworcowej.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ul. Dworcowa - na całej długości jezdni nawierzchnia bitumiczna. Obramowanie jezdni krawężnikiem betonowym. Ścieki przykrawężnikowe z kostki betonowej obramowanej opornikiem betonowym. Odprowadzenie ścieków deszczowych spływających z ulic, chodników, placów, podwórzy i dachów projektuje się kolektorami deszczowymi Ø 0,30m, 0,40m, 0,50m żelbetowymi WIPROS klasa obciążenia B (min. 50kN/mb) lub równoważnymi. Od ulicznych wpustów deszczowych do poszczególnych studni żelbetowych Dn 1200 i kolektorów wykonać przykanaliki Ø 0,20m żelbetowe WIPROS klasa obciążenia B (min. 50kN/mb) lub równoważne. Zjazdy z kostki betonowej gr. 8 cm (Starobruk) na podsypce cementowo - piaskowej na podbudowie z chudego betonu gr. 12 cm wraz ze wzmocnieniem gruntu poprzez stabilizację cementem Rm=2,5 Mpa gr. 10 cm (odcinek od ulicy Sobieskiego do ul. 17- Stycznia) oraz z warstwą odcinającą z piasku gr. 10 cm (na odcinku od ul. 17 - Stycznia do ul. Piasta).
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2009.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przebudowa ul. Podgórnej.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ul. Podgórna - nawierzchnia jezdni z kostki betonowej - imitacja starobruku na podbudowie z chudego betonu gr. 15 cm, wzmocnienie gruntu poprzez stabilizację cementem Rm=2,5 Mpa - gr. 10 cm (grunt mieszany w betoniarkach i dowożony w miejsce wbudowania). Zjazdy z kostki betonowej gr. 8 cm (Starobruk) na podsypce cementowo - piaskowej i podbudowie z chudego betonu gr. 12 cm wraz ze wzmocnieniem gruntu poprzez stabilizację cementem Rm=2,5 Mpa gr. 10 cm.
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2009.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przebudowa ul. Zamkowej.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ul. Zamkowa - nawierzchnia jezdni z kostki betonowej - imitacja starobruku na podbudowie z chudego betonu gr. 15 cm, wzmocnienie gruntu poprzez stabilizację cementem Rm=2,5 Mpa - gr. 10 cm (grunt mieszany w betoniarkach i dowożony w miejsce wbudowania). Zjazdy z kostki betonowej gr. 8 cm (Starobruk) na podsypce cementowo - piaskowej i podbudowie z chudego betonu gr. 12 cm wraz ze wzmocnieniem gruntu poprzez stabilizację cementem Rm=2,5 Mpa gr. 10 cm.
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2009.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przebudowa ul. Kościelnej.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kościelna (od ul. Sobieskiego do ul. Paderewskiego) - nawierzchnia jezdni z kostki granitowej z bloków - fakturowanej o gr. 8 cm - (kolor szary), ścieki przykrawężnikowe i osie z kostki granitowej rzędowej 8:11 (ciemny szary:antracyt), podbudowa z chudego betonu gr. 15 cm, wzmocnienie gruntu poprzez stabilizację cementem Rm=2,5 Mpa - gr. 10 cm (grunt mieszany w betoniarkach i dowożony w miejsce wbudowania). Obramowanie jezdni krawężnikiem kamiennym szlifowanym. Chodnik z płyt granitowych płomieniowanych (100x50, 50x50) gr. 6 na podsypce cementowo piaskowej i warstwie wzmacniającej z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 Mpa, gr. 10 cm. Płyty przeplatane kostką granitową rzędową 7:9 szarą i czarną oraz płytami 25x25 w celu wizualnej utraty monolityczności. Zjazdy z kostki granitowej rzędowej 8:11 (szarej i kolorowej) na podbudowie z chudego betonu gr. 12 cm wraz ze wzmocnieniem gruntu poprzez stabilizację cementem Rm=2,5 Mpa gr. 10 cm
ul. Kościelna (od. ul. Paderewskiego do ul. Toruńskiej) - nawierzchnia jezdni z kostki betonowej - imitacja starobruku o gr. 8 cm - (szarej), wykorzystanie jako podbudowy istniejącej nawierzchni z trylinki z lokalnymi rozbiórkami i odtworzeniem podbudowy. Obramowanie jezdni krawężnikiem betonowym najazdowym zaniżonym. Obustronne opaski z kostki betonowej 8 cm kolorowej na podbudowie z chudego betonu gr. 10 cm i warstwie wzmacniającej z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5 Mpa, gr. 10 cm..
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2009.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przebudowa ul. Rynek.
· 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ul. Rynek - polegać będzie na ujednoliceniu rodzaju nawierzchni całego Rynku z istniejącej części przejezdnej wykonanej z nawierzchni asfalto-betonu na nawierzchnię wykonana z kostki brukowej granitowej. Roboty obejmują mechaniczna rozbiórkę części nawierzchni z asfalto-betonu, częściowe rozebranie nawierzchni z brukowca oraz podbudowy z tłucznia, rozebranie chodników z płyt betonowych zgodnie z dokumentacją projektową. Wykonanie nowej podbudowy i nawierzchni na całej długości ulicy z kostki granitowej fakturowanej z płyt gr. 8 cm na podsypce cementowo piaskowej. Nawierzchnie ścieków i zjazdów z kostki granitowej kolorowej. Wykonanie chodników z płyt granitowych płomieniowanych gr. 6 cm..
· 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
· 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2009.
· 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Miejski w Gniewkowie